מספר - תוצאות חיפוש

עדכונים בניהול תקשורת עם לקוחות

בהגדרות המשך טיפול לסטטוסים - ניתן להגדיר קיצור לפתיחת חלונית שליחת הודעת SMS / Whatsapp עם תבנית ספציפית.   זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים הגדרה בשם :"זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים" כאשר נוצרת פניה חדשה מהאימייל בנוסף לזיהוי לפי כתובת...

קראו עוד  

אינטגרציה עם צ'יטה משלוחים

עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם. תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית . הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין. הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות...

קראו עוד  

הנהלת חשבונות

הנפקה אוטומטית של חשבונית / קבלה לאחר ביצוע הזמנה בצד האתר. במידה ומדובר בתשלום באשראי וישנו תוסף סליקה, המסמך החשבונאי יונפק רק לאחר קבלת חיווי חיובי בתור מספר עסקת חיוב. יצירת תשלום - רק מוצרים בהזמנה שאינם בסטטוס מסוג נסגר בהצלחה / ללא הצלחה, יופיעו בחשבונית שתיווצר בתור ברירת מחדל.

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 11/2018

המשך טיפול - אפשרות קביעת הצגה של סטטוס המשך טיפול לפי תנאים מבוססים שדות מותאמים אישית או לפי הרשאת משתמש. אפשרות קביעת סינונים של שדות מותאמים אישית אשר יוצגו מראש מעל הטבלה, ללא צורך בלחיצה מקדימה על אייקון משפך הסינונים. אוטומציה - פעולה חדשה - השלמת / ביטול משימות מסויימות. למשל ביטול משימה...

קראו עוד  

שיפורים במערך הדפים / מוצרים - 05/2018

בדף רשימת הדפים / מוצרים - צ'קבוקס חדש בסינונים אשר מאפשר הצגת "מוצרים בלבד". אפשרות הוספה ברצף של מוצרים להזמנה. בחלונית ההוספה הוספנו צ'קבוקס "הוסף מוצר נוסף" אשר סימונו יאפשר הוספה של מוצר נוסף מיד לאחר השמירה. אפשרות הגדרת נוסחה לחישוב כמות לפי מספר שדות.

קראו עוד  

נתב שיחות חכם - External IVR

התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים? קאלה מספקת שירות נתב שיחות חכם, אשר יודע להפנות שיחות נכנסות ישירות לשלוחה של הסוכן המטפל האחרון אשר זמין כעת. התנהגות נתב זו, מאפשרת טיפול רציף ואישי ובכך תורמת למתן שירות ללקוחות ברמה גבוהה.

קראו עוד  

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 10/2017

משימות - הצגת שם יוצר המשימה או "אוטומטית" במידה והמשימה נוצרה בצורה אוטומטית. חיפוש כללי - מעתה בדסקטופ כמו במובייל, לחיצה על אחת התוצאות תסגור אוטומטית את פאנל תוצאות החיפוש. טופס הזמנה - אפשרות קביעת שדה הטלפון נייד בתור שדה חובה. (חשוב באתרים בהם ישנם תהליכים במוססים על הודעות סמס...

קראו עוד  

התראה על משתמשים אחרים הצופים באותו טופס

מי צופה כעת? במידה ומספר משתמשים צופים באותו טופס במערכת, תופיע התראה המציגה מי צופה בטופס זה.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 06/2024

גירסה 10.6

1. בהגדרה של שולחן עבודה -> "גובה הקופסאות", הוספנו אפשרות חדשה של "אוטומטי". בחירתה תגרום למלבנים בשולחן העבודה לקבל גובה בהתאם לגובה המסך של המשתמש. 2. בעריכת מאפיינים מותאמים אישית, ניתן להגדיר לקבוצה מסויימת הקטנה/הגדלה של הנתונים המופיעים בתוכה (על ידי הגדרת מספר...

קראו עוד  

שיפורים במערך הטלפוניה - 02/2018

תמיכה בטלפונייה של חברת 1Com - ניטור שיחות נכנסות, שיחות שלא נענו, שיחות שהסתיימו, משך זמן שיחה, הקלטות שיחה. אפשרות הגדרת יצירת קשר בעבור כל שיחה נכנסת, תוך כדי מעקף הגדרת מניעת הכפילויות במידה ומופעלת. תמיכה במספרים וירטואלים של חברת מסקיו Maskyoo לשם תיעוד ומדידה של שיחות נכנסות.

קראו עוד  

ריכוז יכולות חדשות - 07/2018

מודול הנחות - הנחת לקוח, הנחת הזמנה, הנחת מוצרים מוזמנים. ניתן לקבוע הנחה במספר קבוע או באחוזים. ההנחה תבוא לידי ביטוי בתצוגת ההזמנה ובתבנית אימייל המכילה את פרטי ההזמנה. עדכון פרטי קמפיין ומקור של פניות - אוטומציה חדשה! מצויין לטיוב של נתונים בהתאם לפעולות או ערכים של פניות חדשות....

קראו עוד  

שיפורים במערך האוטומציה - 10/2018

 תמיכה באוטומציה לשליחה / קבלה וניתוח של הודעות ווצאפ. ניתן לסנן לפי מילים קיימות / לא קיימות בתוכן או ניתוח ערכים מספריים. אפשרות הקצאת אחראי לפי קבוצת שיוך. ניתן לשייך כל משתמש לקבוצות שיוך. ההקצאה תתבצע באופן שווה בין כל הסוכנים באותה קבוצת שיוך. טריגר חדש - הודעת טקסט...

קראו עוד  

שיפורים במערך הסליקה והנהלת החשבונות - 01/2019

סליקה דרך פלאכארד - תמיכה באפשרות סגירת מסגרת לשם ביצוע חיוב עתידי. אפשרות ביצוע חיוב דרך מערכת ה-CRM ללא שימוש בטוקן. (חיוב מיידי) בעת ביצוע חיוב המצריך אישור של חברת האשראי, ניתן מעתה להזין בצורה ידנית את מספר האישור. טופס פרטי אשראי - שדה תאריך תוקף - מניעת אפשרות הזנת תווים שאינן מספרים...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 05/2024

גירסה 10.5

1. למשתמשי שרות "מיתוג" - אפשרות הגדרת "מיתוג" לתבניות טקסט (כפי שכבר קיים עבור תבניות אימייל). - ניתן להגדיר מיתוג לתבניות הודעות טקסט. - ישנה הגדרה המאפשרת להציג למשתמש עם מיתוג רק תבניות במיתוג הזה (או ללא מיתוג) בחלונית שליחת אימייל. - אם מגדירים להשתמש במיתוג כשולח...

קראו עוד  

שיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 03/2018

יצירת שורת תשלום אוטומטית בעבור תשלומים בפייפאל באתר. מספר המסמך שיווצר יהיה מספר הטרנזקציה בפייפאל. שיפור מנגנון המבצעים והדוחות - אפשרות הגדרת תאריך התחלה, תאריך סיום, פעיל - כן / לא תוסף פונטים חדש המאפשר טעינה פשוטה של פונטים ממקורות חיצוניים כמו Google Fonts.  ווידג'ט חדש המאפשר...

קראו עוד  

שיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 06/2018

מבצעים באתר על בסיס מוצרים שנרשכו בהזמנות קודמות - אפשרות הגבלה של תקופת הזמן אחורה שתלקח בחשבון. במידה והמבצע הוא על בסיס חברות במועדון, הזמנות מלפני תאריך ההרשמה למועדון לא ילקחו בחשבון. רשימת פניות של לקוחות - אפשרות ייצוא של רשימת הפניות על ידי הגולשים רכישה במספר שפות - תמיכה...

קראו עוד  

אפשרות יצירת קופונים מבצעים והנחות באתר

צד אתר בעת תהליך ההזמנה, בדף עגלת הקניות, הגולש יוכל להזין קוד קופון אשר יזכה אותו בהטבות שיקבעו מראש. לאחר הזנת הקופון, הגולש ילחץ על כפתור בדיקת קופון אשר תבדוק את תקינותו ובמידה ויימצא תקין תחיל את המבצע המשוייך אליו על המוצרים שבעגלת הקניות. לאחר הזנה ובדיקה של קופון מוצלח, המבצע שהתקבל...

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2018

עדכון גורף - העלאת כמות הרשומות בעדכון גורף מ-500 ל-2000. שליחה / קבלת אימייל עם קבצים מצורפים - שמות הקבצים ישמרו בשמם המקורי. סידור טבלאות לפי עמודות של שדות מותאמים אישית - תמיכה בסידור לפי שדות תאריך או מספר. עדכון סטטוס יגרום מעתה לעדכון הסטטוס בכל הטאבים הפתוחים של כל...

קראו עוד  

שיפורים במערך הטלפוניה - 02/2020

אפשרות מיפוי הודעות טקסט נכנסות לפי מספר אליו נשלחה ההודעה (ניתן למשל להחזיק 2 מספרי וואטסאפ, לתמיכה ומכירות ובעת קבלת פניה בוואטסאפ, לדעת אם פנו למספר תמיכה או למכירות). חיפוש טוב יותר לפי טלפון - התעלמות ממקפים, רווחים, סוגריים, קידומת מדינה וכו. פאנל תקשורת בדף הבית - אפשרות להגיב להודעות...

קראו עוד  

ריכוז הגדרות חדשות - 07/2018

קביעת אחראי אוטומטי ביצירת הזמנה חדשה המשוייכת ללקוח, לפי האחראי על הלקוח - כן/לא. כמות הרשומות המוצגת בדף ניהול הראשי. שדות בחירה המשפיעים על שדות בחירה אחרים - אפשרות הגדרה עצמאית למשתמשים עם הרשאת "מתקדם". הרשאות סוכנים - אפשרויות חדשות רבות שנועדו להגבלת הגישה...

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 03/2020

ניהול סטטוסים - אפשרות הסרת כל התהליכים המוגדרים בבת אחת. בפעולת אוטומציה ליצירת מסמך על בסיס תבנית אימייל, ניתן מעתה להגדיר שמירה כקובץ HTML גם אם מחוברים לתוסף ליצירת PDF. אפשרות הגדרה האם סוכנים יוכלו לבטל / לזכות מסמכים. שיפור סנכרון דו-כיווני של מסמכי הנהלת חשבונות מול ריווחית. חלונית...

קראו עוד  

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 04/2018

יומן - למנהלים: אפשרות סינון אירועים לפי אחראי. לסוכנים: אירועים ביומן מסוננים לפי אחראי = הסוכן הנוכחי. יומן - אפשרות הסתרת סוף שבוע. תורם משמעותית להגדלת רוחב שאר הימים. הצגת היסטוריית הזמנות לחברים רשומים באתר - אפשרות הצגת סטטוס לכל מוצר מוזמן. התממשקות עם 1com - אפשרות הגדרת נושא השיחה...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 04/2024

גירסה 10.4

- רשימת מוצרים מוזמנים - נוספה עמודה עם "מספר ימים בסטטוס הנוכחי". - דוח "משפך מכירות" קיבל שיפור רציני ומאפשר בין היתר לבחור עמודות להצגה + אפשרות להצגת עמודות עם כמות פניות / הזמנותשעברו בסטטוסים מסויימים. - בשליחת הודעות וואטסאפ - ניתן לשנות את הפרמטרים הדינאמיים...

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 02/2020

תצוגת יישויות דומות - אפשרות הגדרת שדה תאריך אשר יוצג ליד כל יישות דומה. אפשרות הצגת מספר יומנים בנפרד. (למשל יומן המציג נתונים אודות מכירות ויומן נפרד שמציג התקנות בחלוקה לפי מתקין) אפשרות הגדרת שדה מסוג כפתור המאפשר בחירה של תאריך ושעה מתוך יומן מסויים. אפשרות הגדרת שדה בחירת מוצרים בפניה...

קראו עוד