סוכנים - תוצאות חיפוש

מערכת ניהול מוקד שיחות

Kala למוקדי שיחות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת מעניקה פתרון מלא ומקיף מרגע קליטת הלידים ועד סגירת העסקה וחיוב הלקוח. Kala תותאם לצרכי המוקד בצורה מושלמת תוך תהליך הטמעה יעיל וברור, כך שבמהירות רבה מאוד תוכלו להתחיל לעבוד ולהפוך פניות למכירות.

ניהול משתמשי המערכת

מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד, למשל - מנהל / סוכן / מנהל מערכת / מנהל תוכן / מנהל שיווק ועוד.

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...

ניהול הזמנות ותהליכי מכירה

באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...

יומן משימות ואירועים / פגישות / תורים

צפייה בפגישות ואירועים / תורים שנקבעו ומשימות לביצוע, בהתאמה אישית על גבי יומן. להלן עיקרי האפשרויות: סינון האירועים המוצגים ביומן לפי תאריכים ושדות מותאמים אישית. הגדרת "סוכנים" שיראו רק את האירועים והמשימות שבאחריותם לביצוע. הגדרת "מנהלים" שיכולים לסנן...

קבלת אימיילים לתוך המערכת

מערכת Kala תומכת בקבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת, באמצעות תיבת אימייל וירטואלית מיוחדת, המנוהלת בשרת דואר של קאלה ומשתמשת בסאב דומיין שלכם. התיבה הוירטואלית משמשת את כל האימיילים היוצאים מהמערכת, וכאשר הלקוח או כל נמען אחר מגיב לאימייל, התשובה מתועדת במערכת בכרטיס ממנו נשלח האימייל שעליו הגיבו....

לוח בקרה (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק. סוכנים - רואים פניות, הזמנות, לקוחות ומשימות שהם אחראיים לביצוען ונמצאות בסטטוס הדורש טיפול. מנהלים - רואים מידע על כל הסוכנים + מידע סטטיסטי וניהול דפי נחיתה אם ישנם. הצגת תאריך ושעת התקשרות ראשונה ואחרונה בעבור כל פנייה ופרוט מוצרים מוזמנים...

חייגן שיחות יוצאות אוטומטי

קיצור מרווח זמן ההפסקות בין שיחות יוצאו / הגברת תפוקת נציגי מוקד טלפוני. כל נציג יכול לשלוט בחייגן האישי שלו. בעת הפעלת החייגן הוא יבצע שיחות ברקע לנמענים שהוגדרו מראש לאותו נציג. זיהוי מספרים שאינם זמינים / ללא תשובה וסימון אוטומטי ברקע. בעת מענה החייגן ייעצר למשך השיחה וימשיך אוטומטית...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2017

"בחר הכל" - פיצ'ר שימושי ומבוקש - סימון כל הרשומות בלחיצה אחת לשם עדכון גורף. התראה פנים מערכתית בעת שיוך משתמש כאחראי על יישות במערכת. שיפור התמיכה בטלפוניה בלובינט אפשרות השמעת הקלטות ותאים קוליים ישירות מתוך מערכת ה-CRM תמיכה ביצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו / תאים קוליים....

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

גירסה 3.2

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

גירסה 2.9

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...

עדכונים כלליים

תוסף יומן סינון לפי אחראי - אפשרות לסנן לפי מספר משתמשים. הגדרה חדשה בשם "הצג תיעודים עם תאריך" (תיעודים כאלו יכולים להיווצר רק באמצעות תהליך אוטומטי)   "תאריך עדכון אחרון" של היישויות (פניות / לקוחות / הזמנות) -  יעודכן מעכשיו גם בעת הוספת תיעוד...

יומן משימות ואירועים בהתאמה אישית

יומן בסגנון גוגל קלנדר, המציג משימות לביצוע ואירועים בהתאמה אישית. סוכנים הצופים ביומן יוכלו לראות על גבי היומן את המשימות הפתוחות המוגדרות עליהם לביצוע. לחיצה על משימה תאפשר צפיה ועדכון פרטיה. לכל משימה יופיע קישור ליישות אליה היא מקושרת. ניתן להציג שילוב של יומני גוגל קלנדר לצפיה בלבד. לחיצה...

שיפורים במערך האוטומציה - 10/2019

פעולת אוטומציה חדשה - העברה של פניה לארכיון בעת שימוש בפעולת אוטומציה העוברת על יישות מסוג משתמשי מערכת, ניתן כעת להגדיר שליחה של הודעת טקסט לכל משתמש. (למשל דו"ח יומי לסוכנים) בפעולת אוטומציה של שליחת הודעת טקסט לטלפון מסויים - אפשרות הגדרה של שליחת ההודעה גם אם היא נשלחת מחוץ למסגרת הזמן....

שיפורים במערך המשימות - 04/2018

דף הבית - חלונית משימות. צ'קבוקס חדש "אני יצרתי" אשר מאפשר צפיה במשימות שאני יצרתי על אחרים ועדיין לא בוצעו. דף משימות - אפשרות סינון לפי יוצר המשימה. סוכנים יוכלו לראות רק משימות שנוצרו עליהם ומנהלים יוכלו לראות הכל. הצגת תאריך היצירה בפורמט "זמן שעבר" על משימות שמוצגות...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 02/2020

אפשרות הגבלת סוכנים להנפקה של מסמכים מסויימים. אפשרות הגדרת המשך טיפול מסוג יצירת מסמך מסויים. טופס הנפקת מסמך - כפתור חדש המאפשר הסרה של כל השורות מוצרים מהטופס בבת אחת. הנהלת חשבונות - בעת הנפקת קבלה או חשבונית/קבלה עם צורת תשלום = צ'ק. פרטי החשבון בנק ילקחו אוטומטית מכרטיס הלקוח. סנכרון...

שיפורים במערך האוטומציה - 10/2018

 תמיכה באוטומציה לשליחה / קבלה וניתוח של הודעות ווצאפ. ניתן לסנן לפי מילים קיימות / לא קיימות בתוכן או ניתוח ערכים מספריים. אפשרות הקצאת אחראי לפי קבוצת שיוך. ניתן לשייך כל משתמש לקבוצות שיוך. ההקצאה תתבצע באופן שווה בין כל הסוכנים באותה קבוצת שיוך. טריגר חדש - הודעת טקסט...

ריכוז עדכונים ושיפורים בחודש אפריל 2017

ייבוא דפים/מוצרים - הוספת הסבר אודות שמות השדות הנתמכים והסבר מילולי עבור כל אחד מהם. נוספה אפשרות קביעת עדיפות גם להזמנות. יצירות קשר / הזמנות בדף הראשי יהיו מסודרות לפי עדיפות בברירת המחדל. אפשרות הסתרת תפריט חברים/לקוחות לסוכנים. עגלת קניות - במידה ויש מחיר מינימום להזמנה הוא יוצג בשלב זה....

פיצ'רים ועדכונים - 02/2024

גירסה 10.2

בהנפקת מסמך קבלה - אפשרות להגדיר שסוכנים יכולים לשנות סכום "מקדמה" גם אם הם לא יכולים לקבוע מחירים. בדו"ח ניתוח מכירות לפי הזמנה - נוספה עמודת "סכום עלות מוצרים" (כולל פירוט) הפועלת לפי מאפיין "cost_price" (המוגדר במוצר המוזמן או במוצר בקטלוג). בהגדרות תוסף...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 04/2018

יומן - למנהלים: אפשרות סינון אירועים לפי אחראי. לסוכנים: אירועים ביומן מסוננים לפי אחראי = הסוכן הנוכחי. יומן - אפשרות הסתרת סוף שבוע. תורם משמעותית להגדלת רוחב שאר הימים. הצגת היסטוריית הזמנות לחברים רשומים באתר - אפשרות הצגת סטטוס לכל מוצר מוזמן. התממשקות עם 1com - אפשרות הגדרת נושא השיחה...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2018

סינון פניות אוטומטי - אפשרות סינון אוטומטי של רשימת הפניות לפי סוגי הסטטוסים המוגדרים לסינון רשימת הפניות שבדף הראשי. פתיחת משימות סגורות - מנהלים יכולים לפתוח משימות סגורות על ידי עריכתם ולחיצה על "פתיחת משימה מחדש". כל שאר המשתמשים יכולים לפתוח מחדש משימות שהוגדרו עליהם....

ריכוז הגדרות חדשות - 07/2018

קביעת אחראי אוטומטי ביצירת הזמנה חדשה המשוייכת ללקוח, לפי האחראי על הלקוח - כן/לא. כמות הרשומות המוצגת בדף ניהול הראשי. שדות בחירה המשפיעים על שדות בחירה אחרים - אפשרות הגדרה עצמאית למשתמשים עם הרשאת "מתקדם". הרשאות סוכנים - אפשרויות חדשות רבות שנועדו להגבלת הגישה...

שיפורים במערך הניהול פניות ולקוחות - 02/2020

ייבוא פניות - אפשרות חיפוש כפילויות לפי סטטוסים / תהליך מסויים. טופס פניה, הצגה של נושא הפניה בחלקו העליון של המסך בעת גלילה מטה + הדגשתו. אפשרות ייבוא קבצי CSV עם לידים מהפייסבוק ללא צורך בשינוי של שמות השדות או הערכים שלהם. אפשרות הצגת אנשי קשר של הלקוח בכל כרטיסי פניות והזמנות של לקוח שיש לו...