שיחות - תוצאות חיפוש

שיפורים במערך הדו"חות - 10/2018

דו"ח ריכוז תקשורת - אפשרות ביצוע שיחות מתוך התוצאות על ידי לחיצה על מספר הטלפון. דו"ח ריכוז תקשורת - הצגה של סטטוס הודעות ווצאפ ואימיילים - התקבל / נפתח. תמיכה ביכולת עדכון סטטוס מוצר מוזמן ישירות מתוך תוצאות של דו"ח.

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 10/2018

טופס יצירת הזמנה - צ'קבוקס ליצירת לקוח חדש אוטומטית (מסומן בברירת מחדל) אפשרות הגדרת מנהלי צוותים אשר יש להם גישה לצפיה בכרטיסים ובמשימות המשוייכים לסוכנים הנמצאים תחתם. ריווחית - אפשרות סגירת מסמך חשבונית על ידי הנפקה של קבלה המבוססת על החשבונית. מאגר קבצים - אפשרות הגדרת רשימה שחורה של...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2019

גירסה 5.9

בחודש ספטמבר עמלנו קשות על שיפורים ביומן, באפשרויות תקשורת, בצד אתר ובשיפורי תשתית וביצועים כלל מערכתיים.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

גירסה 5.7

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק מסנג'ר, תמיכה בחיובים אוטומטית של לקוחות בהוראות קבע (מס"ב) ותמיכה באפליקציות שמעוניינות להתבסס על נתונים מקאלה. בנוסף, טלפוניית ipracticom התקדמו עם המימוש בצד שלהם ויש כעת תמיכה מורחבת יותר הכוללת...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

גירסה 5.3

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים במיוחד. בוצעו המון שיפורי ביצועים ושיפורי נראות בחלקי המערכת השונים. כמו כן, הוספנו יכולת הצגה של משימות על גבי יומן הגוגל קלנדר, אוטלוק 365 וכל יומן אחר שתומך בפורמט iCal.

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

גירסה 4.12

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת. בנוסף הוספנו יכולת שמקלות על צורת העבודה, כמו עריכה, עדכון ומחיקה גורפים, בפניות, בלקוחות, בהזמנות ואף במשימות. לאלו שממשים את ה-API שלנו לשים יצירת הזמנות - יש לכם חדשות...

התגברות על התנגדויות במהלך שיחות "קרות" (טלמרקטינג)

"אני לא צריך את זה",  "אין לי את הבעיה הזו" ואמירות דומות, מצטמצמות לאותו כוונה: "אני לא מעוניין". בעת ביצוע שיחות "קרות" (טלמרקטינג), אתם תחוו התנגדויות. רבים מן האנשים שתתקשרו אליהם יאמרו לכם שהם אינם מעוניינים, בלי קשר למילים אשר...

כיצד מערכת Kala מזהה את הכרטיס המתאים עבורו מגיעות הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים?

כאשר מתקבלות במערכת Kala הודעות טקסט (sms / whatsapp / facebook), שיחות חדשות ואימייליים, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. לפי מספר הטלפון / כתובת האימייל, יתבצע חיפוש של - קודם כל "הזמנה", לאחר מכן "פניה" ואז "לקוח", שבוצעה איתו...

לא מופיעה התראה של "שיחה נכנסת" (למחוברים דרך Voicenter בלבד)

במידה ומחוברים לספק הטלפוניה Voicenter, יש לוודא שפרטי המשתמש במערכת Kala תואמים לפרטים המופיעים במערכת ה-CPANEL של Voicenter. - אימייל - מספר שלוחה - SIP username (שם משתמש SIP) - Phone ID ("קוד אישי" של המשתמש) בעת החיבור למערכת Kala מתבצע חיבור של אותה השלוחה המערכת Voicenter. במידה...

תקשורת נכנסת בקאלה

מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו ניתנות להתאמה לצורות שונות של התנהגויות עסקיות. בשביל להגיע להחלטה לגבי ההתנהגות שמתאימה לעסק שלך, צריך להכיר באפשרויות השונות ולהבין את המשמעות שלהן.

שמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM

אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני היא צורך בסיסי בעסקים גדולים ובינוניים, ושילוב המרכזיה הטלפונית במערכת ה-CRM של העסק היא כבר הכרח. באמצעות מרכזיית VOIP תוכלו לנהל את כלל השיחות בעסק באופן כזה שיתאים לצורכי השעה ותוכלו להתאים את תכונות הטלפוניה לתהליכי העבודה הייחודיים שלכם.  

מה עושים אם התראות הדפדפן הפסיקו להופיע?

במערכת Kala מוצגות למשתמשים התראות דפדפן כאשר קורות פעולות עליהן חשוב שיקבלו התראה כגון: שיחות / הודעות / אימיילים / הזמנות / משימות ועוד. במידה ונתקלתם בבעיה עם הצגת ההתראות בצעו את הפעולות הבאות: 1. ליד שורת הכתובת בדפדפן לחצו על המנעול, ובחלונית שנפתחת ודאו שהגדרת ה-Notifications היא...