תיעוד - תוצאות חיפוש

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

גירסה 2.12

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

גירסה 2.10

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

גירסה 2.9

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...

קראו עוד  

ניתוח תוכן התגובה בעת קבלת תגובה על אימיילים

במידה ושולחים אימיילים דרך מערכת Kala, תוך שימוש בשירות קבלה וניתוח של אימיילים נכנסים, תוכן התגובה ינותח ויוצג כחלק מהתיעוד בהיסטוריית ההתקשרות. במידה ומוגדרת להיווצר משימה בעבור אימיילים נכנסים, התוכן המנותח יוצג בתוכן המשימה ובאימייל התראה אשר ישלח אוטומטית. חוסך זמן רב, מייעל את תהליך...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 03/2025

גירסה 11.3

בתהליך אוטומטי הפועל בעת יצירת פניה - הוספנו אפשרות לסנן לפי פניה נוצרה עבור "לקוח שיש לו הזמנות בסטטוס/ים מסויימים" או "לקוח שאין לו הזמנות בכלל" או "לקוח שיש לו הזמנה כלשהיא". - הוספנו אפשרות לסנן לפי - לפניה שנוצרה יש/אין פניות דומות שנוצרו ב-X ימים אחרונים. בהגשת...

קראו עוד  

עדכונים כלליים

תוסף יומן סינון לפי אחראי - אפשרות לסנן לפי מספר משתמשים. הגדרה חדשה בשם "הצג תיעודים עם תאריך" (תיעודים כאלו יכולים להיווצר רק באמצעות תהליך אוטומטי)   "תאריך עדכון אחרון" של היישויות (פניות / לקוחות / הזמנות) -  יעודכן מעכשיו גם בעת הוספת תיעוד...

קראו עוד  

מערכת לשליחה וקבלת הודעות וואטסאפ

 שליחת הודעות וואטסאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה  הצגת סטטוס הודעות - נשלח / התקבל / נפתח  קבלת הודעות לכרטיס לקוח מתאים, כולל ניתוח תגובות  מענה אוטומטי בוואטסאפ  תיעוד היסטוריית תקשורת עם כל נמען

קראו עוד  

שיפורים במערך הייבוא - 01/2020

ייבוא לקוחות - אפשרות זיהוי לקוחות קיימים לפי שדה מותאם אישית. אפשרות ייבוא של קבצים אשר ישמרו בשדה מותאם אישית. אפשרות ייבוא אנשי קשר המשוייכים ללקוחות קיימים. השיוך יכול להתבצע גם על ידי שדה מותאם אישית. הצגת תוצאות ייבוא מפורטות + שליחת תוצאות ייבוא לאימייל של המשתמש שביצע את...

קראו עוד  

עדכונים בניהול תקשורת עם לקוחות

בהגדרות המשך טיפול לסטטוסים - ניתן להגדיר קיצור לפתיחת חלונית שליחת הודעת SMS / Whatsapp עם תבנית ספציפית.   זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים הגדרה בשם :"זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים" כאשר נוצרת פניה חדשה מהאימייל בנוסף לזיהוי לפי כתובת...

קראו עוד  

שיפורים במערך הטלפוניה - 08/2018

החודש שיפרנו את המימוש של טלפוניית 1Com בצורה משמעותית: תמיכה מלאה בהשמעת הקלטות של שיחות ישירות מתוך הממשק. חילוץ מדוייק יותר של משך זמן השיחה, תוך התעלמות מזמן החיוג. תמיכה בתיעוד הודעות בתא הקולי המתקבלות לתיבת אימייל של המערכת. בעת סיום שיחה, עדכון תיעוד שיחה קיים במקום יצירה של תיעוד חדש...

קראו עוד  

שיפור משמעותי בהתממשקות עם טלפונייה של iPracticom

ביצוע שיחות click2call ישירות מתוך המערכת התראות על שיחות נכנסות (כולל זיהוי שם, נושא פניה אחרון ואחראי) תיעוד משך זמן שיחה ושלוחה שביצעה את השיחה השמעת הקלטות מתוך תיעוד היסטוריית ההתקשרות

קראו עוד  

שיפורים במערך הטלפוניה - 02/2018

תמיכה בטלפונייה של חברת 1Com - ניטור שיחות נכנסות, שיחות שלא נענו, שיחות שהסתיימו, משך זמן שיחה, הקלטות שיחה. אפשרות הגדרת יצירת קשר בעבור כל שיחה נכנסת, תוך כדי מעקף הגדרת מניעת הכפילויות במידה ומופעלת. תמיכה במספרים וירטואלים של חברת מסקיו Maskyoo לשם תיעוד ומדידה של שיחות נכנסות.

קראו עוד  

עדכונים בתהליכים אוטומטיים

באוטומציות מתוזמנות / הוספת יישות - אפשרות סינון לפי אחראי קיים או לא   בתהליך אוטומטי המופעל כאשר "פניה נוצרה" - ניתן לסנן לפי סטטוס הפניה   פעולה חדשה של "יצירת תיעוד ידני" אפשרות לתת לתיעוד תאריך / שיוך למשתמש משמש לתצוגה טקסטואלית וגם לצורך הצגת...

קראו עוד  

תהליכים אוטומטים שנוספו במהלך פברואר 2017

תהליכים אשר גורמים לשינוי סטטוס אשר מצריך סיבה, ירשמו סיבת ביטול "ביטול על ידי אוטומציה". אפשרות הגדרת טריגר המבוסס על שינוי סטטוס גם על פעולת הוספת יישות בסטטוס/ים מסויימ/ים ולא רק בעת עדכון סטטוס. בעריכת סטטוס יוצגו מעתה כל התהליכים המשפיעים או מושפעים מאותו סטטוס. עבור כל תהליך אשר...

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 09/2018

סנכרון סטטוסים מול חברות שילוח - תמיכה בסטטוס "חזר למחסן". אפשרות סינון חדשה בדוחות - לפי סטטוס. דו"ח תקשורת - הוספת אפשרות צפיה בהודעות ווצאפ יוצאות / נכנסות. הוספת אפשרות צפיה בגרף לידים / הזמנות בדשבורד. אוטומציות - פניה חדשה נוצרה - אפשרות סינון לפי מקור. תיעוד היסטורייה של...

קראו עוד  

שיפורים במערך ניתוח האימיילים - 10/2018

אפשרות ניתוח תוכן מתוך שורת הנושא. אפשרות זיהוי ושיוך לפניה קיימת לפי שדה מותאם אישית. אפשרות שמירת הפניה שנותחה בתור משימה או תיעוד בלבד. אפשרות ניתוח המבוסס על תנאים מורכבים. (למשל ניתוח ערך של שדה מסויים רק אם נמצא ערך אחר באותו ניתוח) אפשרות הגדרת עיכוב ביצוע של ניתוח. (למקרים בהן הפניה...

קראו עוד  

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 04/2018

יומן - למנהלים: אפשרות סינון אירועים לפי אחראי. לסוכנים: אירועים ביומן מסוננים לפי אחראי = הסוכן הנוכחי. יומן - אפשרות הסתרת סוף שבוע. תורם משמעותית להגדלת רוחב שאר הימים. הצגת היסטוריית הזמנות לחברים רשומים באתר - אפשרות הצגת סטטוס לכל מוצר מוזמן. התממשקות עם 1com - אפשרות הגדרת נושא השיחה...

קראו עוד  

ריכוז הגדרות חדשות - 07/2018

קביעת אחראי אוטומטי ביצירת הזמנה חדשה המשוייכת ללקוח, לפי האחראי על הלקוח - כן/לא. כמות הרשומות המוצגת בדף ניהול הראשי. שדות בחירה המשפיעים על שדות בחירה אחרים - אפשרות הגדרה עצמאית למשתמשים עם הרשאת "מתקדם". הרשאות סוכנים - אפשרויות חדשות רבות שנועדו להגבלת הגישה...

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 03/2020

ניהול סטטוסים - אפשרות הסרת כל התהליכים המוגדרים בבת אחת. בפעולת אוטומציה ליצירת מסמך על בסיס תבנית אימייל, ניתן מעתה להגדיר שמירה כקובץ HTML גם אם מחוברים לתוסף ליצירת PDF. אפשרות הגדרה האם סוכנים יוכלו לבטל / לזכות מסמכים. שיפור סנכרון דו-כיווני של מסמכי הנהלת חשבונות מול ריווחית. חלונית...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 10/2024

גירסה 10.10

למשתמשי שירות מיתוג: בדף הראשי של מערכת הניהול תוצג אפשרות סינון הנתונים לפי המיתוג המוגדר (למשל סניף / מחלקה). בתוסף הנפקת מסמכי הנהלת חשבונות דרך ריווחית: הוספנו אפשרות להגדיר "מספר מחסן בריווחית" עבור מוצרים בקטלוג בקאלה כך שהוא ישלח אל ריווחית בעת הנפקת מסמכים. בהיסטוריית הפעילות של...

קראו עוד  

שיפורים במערך הדו"חות - 08/2018

​דו"ח התפלגות סיבות של פניות הנסגרו ללא הצלחה. שיפורים בדו"ח השוואת מקורות של פניות בתקופה הנוכחית מול תקופה אחרונה. לוח עבודה - הצגה של משימות עתידיות עבור כל כרטיס. (לוח העבודה הוא דו"ח המציג פניות מחולקות לעמודות לפי סוגן.) אפשרות הטמעת סינונים לפי שדות מותאמים אישית של דפים,...

קראו עוד  

חיוב בתשלומים

אפשרות חלוקה לתשלומים של תשלומים בכרטיס אשראי. חישוב אוטומטי של הסכום הראשון לתשלום. תיעוד מספר התשלומים בקבלה המונפקת.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 06/2024

גירסה 10.6

1. בהגדרה של שולחן עבודה -> "גובה הקופסאות", הוספנו אפשרות חדשה של "אוטומטי". בחירתה תגרום למלבנים בשולחן העבודה לקבל גובה בהתאם לגובה המסך של המשתמש. 2. בעריכת מאפיינים מותאמים אישית, ניתן להגדיר לקבוצה מסויימת הקטנה/הגדלה של הנתונים המופיעים בתוכה (על ידי הגדרת מספר...

קראו עוד  

ריכוז עדכונים ושיפורים

בעריכת טופס - שדות עם ערכים יצבעו ברקע צהבהב על מנת להקל ויזואלית בצפייה. שליטה האם ניתן לבחור סטטוסים בצורה ידנית במידה ואין תהליכים מוגדרים או לא. תיעוד משך זמן פעילות בעת כניסת/יציאת משתמשים מהמערכת. ייבוא לידים - זיהוי לידים קיימים גם לפי שדה טלפון נוסף. אפשרות חיוג לשדה טלפון נוסף. תמיכה...

קראו עוד