מייל עוקב - תוצאות חיפוש

תמיכה בהוראות קבע - מס"ב

אפשרות הגדרת צורת תשלום מסוג מס"ב (מרכז סליקה בנקאי) שילוב עם תוסף החיובים האוטומטי אשר מחשב סכומים לחיוב לפי תקופות שימוש ומייצר טיוטות של חשבוניות/קבלה לחיוב ממשק המציג את רשימת המסמכים שנוצרו עם אפשרות ייצוא לקובץ מס"ב אפשרות הנפקה של כל החשבוניות/קבלה בבת אחת (ושליחתם לכל לקוח...

שיפורים במערך הדו"חות - 10/2019

דו"ח התכתבויות אשר מציג שיחות בסמס, וואטסאפ ופייסבוק בצורה ויזואלית הדומה לצ'אט של וואטסאפ. שיפור דו"ח שימוש במקטעי סמס. (ממוצע שימוש יומי) דו"ח תקשורת - אפשרות סימון "קראתי" על אימיילים, הודעות טקסט ושיחות שלא נענו. דו"ח תקשורת - אפשרות סינון לפי סטטוס התקשרות...

שיפורים במערך הטלפוניה - 06/2018

שיפורים בדו"חות - דו"ח פרוט השיחות המערכתי ובדו"ח הסנכרון מול Voicenter. טלפוניית Voicenter - אפשרות ביצוע שיחות מוקלטות ומתועדות במערכת דרך כל טלפון אשר מוגדר למשתמש הנוכחי. יעבוד רק במידה ואין הגדרות של שלוחה לאותו משתמש. טלפוניות Bluebenet + 1Com - זיהוי התראות...

שיפורים במערך הטלפוניה - 08/2018

החודש שיפרנו את המימוש של טלפוניית 1Com בצורה משמעותית: תמיכה מלאה בהשמעת הקלטות של שיחות ישירות מתוך הממשק. חילוץ מדוייק יותר של משך זמן השיחה, תוך התעלמות מזמן החיוג. תמיכה בתיעוד הודעות בתא הקולי המתקבלות לתיבת אימייל של המערכת. בעת סיום שיחה, עדכון תיעוד שיחה קיים במקום יצירה של תיעוד חדש...

ריכוז יכולות חדשות - 07/2018

מודול הנחות - הנחת לקוח, הנחת הזמנה, הנחת מוצרים מוזמנים. ניתן לקבוע הנחה במספר קבוע או באחוזים. ההנחה תבוא לידי ביטוי בתצוגת ההזמנה ובתבנית אימייל המכילה את פרטי ההזמנה. עדכון פרטי קמפיין ומקור של פניות - אוטומציה חדשה! מצויין לטיוב של נתונים בהתאם לפעולות או ערכים של פניות חדשות....

שיפורים במערך הקבצים - 04/2018

אפשרות שיוך של קבצים ליישות: בכל יישות תופיע רשימה של קבצים. בדף הלקוח ניתן יהיה לראות את הקבצים המשוייכים גם להזמנות / לפניות של אותו לקוח. קבצים המצורפים לאימיילים נכנסים יתווספו אוטומטית לרשימת הקבצים של היישות.

שיפורים במערך ניתוח האימיילים - 10/2018

אפשרות ניתוח תוכן מתוך שורת הנושא. אפשרות זיהוי ושיוך לפניה קיימת לפי שדה מותאם אישית. אפשרות שמירת הפניה שנותחה בתור משימה או תיעוד בלבד. אפשרות ניתוח המבוסס על תנאים מורכבים. (למשל ניתוח ערך של שדה מסויים רק אם נמצא ערך אחר באותו ניתוח) אפשרות הגדרת עיכוב ביצוע של ניתוח. (למקרים בהן הפניה...

ריכוז עדכונים ושיפורים בחודש אפריל 2017

ייבוא דפים/מוצרים - הוספת הסבר אודות שמות השדות הנתמכים והסבר מילולי עבור כל אחד מהם. נוספה אפשרות קביעת עדיפות גם להזמנות. יצירות קשר / הזמנות בדף הראשי יהיו מסודרות לפי עדיפות בברירת המחדל. אפשרות הסתרת תפריט חברים/לקוחות לסוכנים. עגלת קניות - במידה ויש מחיר מינימום להזמנה הוא יוצג בשלב זה....

שיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 06/2018

מבצעים באתר על בסיס מוצרים שנרשכו בהזמנות קודמות - אפשרות הגבלה של תקופת הזמן אחורה שתלקח בחשבון. במידה והמבצע הוא על בסיס חברות במועדון, הזמנות מלפני תאריך ההרשמה למועדון לא ילקחו בחשבון. רשימת פניות של לקוחות - אפשרות ייצוא של רשימת הפניות על ידי הגולשים רכישה במספר שפות - תמיכה...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2018

עדכון גורף - העלאת כמות הרשומות בעדכון גורף מ-500 ל-2000. שליחה / קבלת אימייל עם קבצים מצורפים - שמות הקבצים ישמרו בשמם המקורי. סידור טבלאות לפי עמודות של שדות מותאמים אישית - תמיכה בסידור לפי שדות תאריך או מספר. עדכון סטטוס יגרום מעתה לעדכון הסטטוס בכל הטאבים הפתוחים של כל...

שיפורים במערך האוטומציה - 12/2018

שליחת אימייל - אפשרות הגדרה של כתובת אימייל מסויימת אליה יישלח האימייל. סטטוס פניה השתנה - אפשרות הגדרת תנאי על בסיס שדה תאריך מותאם אישית. (למשל זיהוי פניות שמגיעות עם תאריך אירוע שמתקיים ב-3 ימים הקרובים לשם סימונן בתור "ברגע האחרון" והעלאת עדיפותן).

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 09/2018

סנכרון סטטוסים מול חברות שילוח - תמיכה בסטטוס "חזר למחסן". אפשרות סינון חדשה בדוחות - לפי סטטוס. דו"ח תקשורת - הוספת אפשרות צפיה בהודעות ווצאפ יוצאות / נכנסות. הוספת אפשרות צפיה בגרף לידים / הזמנות בדשבורד. אוטומציות - פניה חדשה נוצרה - אפשרות סינון לפי מקור. תיעוד היסטורייה של...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2019

מימוש אפליקציה המבוססת על קאלה. (חשיפה של יכולות API, הכוונה וליווי צוותי פיתוח) אוטומציה של עדכון סטטוס מוצר מוזמן - אפשרות הגבלה למוצר אב של המוצר שהפעיל את הטריגר, או הגבלה לבנים של אותו מוצר. דו"ח תקשורת משופר - מציג גם תקשורת על יישויות בארכיון, נתונים על תקשורת מעוקבת ויכולת לבצע...

שיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 12/2018

בעת שינוי כתובת דף, הצעה ליצירה אוטומטית של הפנייה (301 Redirect) כדי לשמור על מקומו בתוצאות החיפוש. ווידג'ט גלריית תמונות - אפשרות הגדלה של תמונה. בעת קבלת פניות מהאתר, האימייל שנשלח למנהל המערכת עם פרטי הפניה יכיל מעתה גם רשימה של חיפושים שבוצעו על ידי אותו גולש בטרם יצר קשר. אפשרות הטמעת...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2018

סינון פניות אוטומטי - אפשרות סינון אוטומטי של רשימת הפניות לפי סוגי הסטטוסים המוגדרים לסינון רשימת הפניות שבדף הראשי. פתיחת משימות סגורות - מנהלים יכולים לפתוח משימות סגורות על ידי עריכתם ולחיצה על "פתיחת משימה מחדש". כל שאר המשתמשים יכולים לפתוח מחדש משימות שהוגדרו עליהם....

שיפורים במערך הניהול פניות ולקוחות - 02/2020

ייבוא פניות - אפשרות חיפוש כפילויות לפי סטטוסים / תהליך מסויים. טופס פניה, הצגה של נושא הפניה בחלקו העליון של המסך בעת גלילה מטה + הדגשתו. אפשרות ייבוא קבצי CSV עם לידים מהפייסבוק ללא צורך בשינוי של שמות השדות או הערכים שלהם. אפשרות הצגת אנשי קשר של הלקוח בכל כרטיסי פניות והזמנות של לקוח שיש לו...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 08/2018

אפשרות הגדרת הערה ברירת מחדל שתופיע על כל אחד מסוגי המסמכי הנהלת חשבונות. שליחת מסמכי הנהלת חשבונות ישירות מתוך קאלה במקום דרך iCount או ריווחית. האימייל היוצא מכיל פרוט של המסמך עצמו + קישור להורדת המקור. האימייל היוצא מתועד בתקשורת במערכת ה-CRM. אפשרות שליחה של מסמך בודד מסויים....

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 04/2018

יומן - למנהלים: אפשרות סינון אירועים לפי אחראי. לסוכנים: אירועים ביומן מסוננים לפי אחראי = הסוכן הנוכחי. יומן - אפשרות הסתרת סוף שבוע. תורם משמעותית להגדלת רוחב שאר הימים. הצגת היסטוריית הזמנות לחברים רשומים באתר - אפשרות הצגת סטטוס לכל מוצר מוזמן. התממשקות עם 1com - אפשרות הגדרת נושא השיחה...

אימיילים נכנסים

תמיכה בקבלת אימיילים למערכת המכילים קבצים מצורפים. (Attachments) הקבצים המצורפים יתווספו בצורה אוטומטית למאגר הקבצים. הקבצים יוצגו בהיסטוריית ההתקשרות של הכרטיס המתאים. קבצי תמונה יכילו תצוגה מקדימה.

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 03/2020

ניהול סטטוסים - אפשרות הסרת כל התהליכים המוגדרים בבת אחת. בפעולת אוטומציה ליצירת מסמך על בסיס תבנית אימייל, ניתן מעתה להגדיר שמירה כקובץ HTML גם אם מחוברים לתוסף ליצירת PDF. אפשרות הגדרה האם סוכנים יוכלו לבטל / לזכות מסמכים. שיפור סנכרון דו-כיווני של מסמכי הנהלת חשבונות מול ריווחית. חלונית...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 03/2018

חלונית שליחת אימייל - הוספת כפתור עריכת תבנית + רענון תוכן, למנהלים בלבד. תצוגת דוחות עם חיתוכים לפי תאריך - זכירת התאריך שסונן אחרון לכל דוח. סינון דוחות לפי טווחי תאריכים מוגדרים מראש - נוספו עוד חתכים. ייבוא לידים למערכת - אפשרות קביעת צורת הפעולה בעבור נתונים הקיימים כבר במערכת. (הוסף...

שיפורים במערך האוטומציה - 05/2017

טריגר חדש: משימה מסויימת הושלמה + האם בוצעה בהצלחה או בוטלה. קביעת פעולת שליחת סמס במידה ולא נשלח אימייל כחלק מאותה אוטומטציה. אפשרות הגדרת היישות אליה תשוייך משימה כחלק מפעולת "יצירת משימה". יכולת הגדרת טריגר מבוסס זמן לפי שדה מותאם אישית מאחת היישויות.

פיצ'רים ועדכונים - 11/2023

גירסה 9.11

באוטומציה הפועלת כאשר יישות נמצאת בסטטוס X זמן וגם באוטומציה מתוזמנת - הוספנו סינון לפי מקור / מדיום / קמפיין (של פניה/הזמנה). באוטומציות של פעילות מתוזמנת שעוברת על משתמשים - ניתן ליצור משימה כללית על משתמש (משימה שלא משויכת לשום יישות). ברשימת הזמנות - בסינון לפי "אחראי" ניתן לבחור...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 02/2018

אפשרות סינון יצירות קשר והזמנות לפי מקור פניה. שדה מקור הפניה יתמלא אוטומטית בערכים קיימים. אימיילים נכנסים - במידה ונכנס אימייל ליישות שבארכיון, היא תשוחזר בצורה אוטומטית. טריגר אוטומציה "הודעת סמס נכנסה" - אפשרות הגדרת סינון לפי סטטוס. תבנית אימייל פרוט הזמנה - שימוש במטבע כפי...