תקשורת נכנסת בקאלה
מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו ניתנות להתאמה לצורות שונות של התנהגויות עסקיות. בשביל להגיע להחלטה לגבי ההתנהגות שמתאימה לעסק שלך, צריך להכיר באפשרויות השונות ולהבין את המשמעות שלהן.
קראו עודכיצד מוסיפים משתמש חדש למערכת
משתמשים עם הרשאת "מנהל מערכת" יכולים להוסיף משתמשים חדשים. להלן תהליך ההוספה: 1. בתפריט העליון (מצד שמאל) יש לעמוד על האייקון של המשתמש (או התמונה האישית שלכם אם הגדרתם) וללחוץ על "משתמשים". 2. בדף רשימת המשתמשים יש ללחוץ על כפתור "הוספה" הירוק מצד שמאל למעלה....
קראו עודחיוב אשראי (סליקה) והנפקת מסמכי הנה"ח
בכדי לבצע חיוב של כרטיס אשראי במערכת Kala יש לודא קודם כל שהינכם מחוברים לספק מתאים וגם לספק של הנפקת מסמכי הנהל חשבונות. חיוב כרטיס אשראי מתבצע במעמד הנפקת מסמך מסוג "קבלה" או "חשבונית + קבלה". יש לגשת אל כרטיס הזמנה שבו נרצה לבצע את החיוב ולהנפיק את המסמך. ניתן גם לחייב...
קראו עודשמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM
אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...
קראו עודהוספה והחסרה של פריטים במלאי
הוספת פריטים למלאי מוצר נוסף למלאי באמצעות שימוש באחת מהאפשרויות הבאות: ידנית על ידי שימוש בכפתור "הוספת פריט למלאי" מרשימת המלאי ידנית על ידי עדכון כמות בשורה קיימת של מלאי אוטומטית בעת הנפקת מסמכי "תעודת החזרה" או "תעודת כניסה למלאי" הגדרת תהליך אוטומטי עם פעולה...
קראו עודהתגברות על התנגדויות במהלך שיחות "קרות" (טלמרקטינג)
"אני לא צריך את זה", "אין לי את הבעיה הזו" ואמירות דומות, מצטמצמות לאותו כוונה: "אני לא מעוניין". בעת ביצוע שיחות "קרות" (טלמרקטינג), אתם תחוו התנגדויות. רבים מן האנשים שתתקשרו אליהם יאמרו לכם שהם אינם מעוניינים, בלי קשר למילים אשר...
קראו עודכיצד מוסיפים מוצרים להזמנה?
בדף המציג את פרטי ההזמנה / הצעת מחיר, מופיעה רשימה של מוצרים המשוייכים אליה. במידה ולא קיים אף מוצר, חלונית "הוספת מוצר להזמנה" תיפתח באופן אוטומטי. ניתן לבטל אפשרות זו בדף "הגדרות" -> "ניהול מכירת מוצרים" -> "טופס הזמנה" -> "מנע פתיחה אוטומטית...
קראו עודהנחיות עיצוב למעצב אתר אינטרנט / דף נחיתה
תהליך הטמעת עיצוב בדף נחיתה או אתר הינו תהליך שיכול להיות פשוט ומהיר או ארוך ומסורבל. על מנת שעיצוב יהיה קל להטמעה, יש לדאוג שקבצי העיצוב יסופקו באופן התואם לעקרונות מנחים בעיצוב אתרי אינטרנט. יצירת עיצוב לאינטרנט הינה אתגר המצריך פעולת מלאכת מחשבת. ריכזנו עבור מעצבים רשימת הנחיות ונקודות למחשבה,...
קראו עודהנחיות להוספה ועדכון של סטטוסים
הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של שלבים בתהליך טיפול בפניות, בהזמנות (נקראות גם הצעות מחיר), ולעיתים במוצרים בהזמנה. ההסבר הרשום כאן הוא עבור פניות אך נכון גם לגבי הזמנות ומוצרים בהזמנה.
קראו עודזיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים
זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. ובסוף תהליך...
קראו עודהגדרת משתמש אחראי אוטומטית / שיבוץ לפי קבוצה
הגדרת משתמש "אחראי לטיפול" ביישות כלשהיא באופן אוטומטי מתבצעת באמצעות תהליך אוטומטי ובו פעולה של "קבע אחראי לטיפול". לפני כן ודאו שאפשרות שיוך לאחראי דלוקה במערכת שלכם (הגדרות -> הגדרות CRM -> "אפשרות שיוך אחראי לטיפול עבור פניות / לקוחות / הזמנות"). בחלונית...
קראו עודניהול תהליכים אוטומטיים (אוטומציות)
במערכת קאלה ניתן להגדיר תהליכים שיפעלו באופן אוטומטי ויבצעו מגוון פעולות בהתאם לצורך האישי שלכם. כל אוטומציה בנויה מ-2 חלקים: מפעיל ופעולות. כאשר המפעיל (טריגר) הוא מה שיגרום לאוטומציה להתחיל לעבוד (למשל כאשר סטטוס משתנה ל-X) ופעולות הן מה שיקרה בעקבות זאת (למשל שליחת אימייל ללקוח). לכל תהליך...
קראו עודהעברת נתונים מקאלה לאפליקציות אחרות בעזרת Zapier
בעזרת Zapier, ניתן להגדיר Zap אשר יודע לקבל נתונים מקאלה, איתם ניתן להשתמש לביצוע פעולות בשאר האפליקציות הניתנות לחיבור בזאפייר. כדי לחבר את אפליקציית Kala CRM, צריך ללחוץ על הלינק הבא: https://zapier.com/developer/public-invite/22680/02e27f10adf30ab07320f47606245441/ דרישות: - חשבון Zapier פעיל...
קראו עודמה זה "מצב תשלום" שמופיע בכרטיס הזמנה וכיצד ניתן לערוך אותו?
בכרטיס הזמנה, מופיע למעלה שדה בשם "מצב תשלום" וגם מופיעה עמודה כזו ברשימת ההזמנות - אלא אם הוגדר אצלכם במערכת להסתיר את השדה הזה (בהגדרת מערכת "הסתרת סטטוס תשלום הזמנה"). שדה זה מאפשר למנהל המערכת להבין עבור כל הזמנה האם התקבלו פרטים (טוקן לחיוב) והאם חוייבה או לא. האפשרויות המופיעות בשדה זה הן...
קראו עוד