אוטומציות - תוצאות חיפוש

מערכת השמה - גיוס עובדים לעסק

מערך ההשמה / ניהול גיוס עובדים לעסק של קאלה, מעניק פתרון לכל שלבי תהליך הגיוס ומאפשר תהליך איכותי, יעיל ומסודר. את תהליכי הגיוס המוצגים בדף זה, ניתן לשלב במערכת קאלה קיימת או חדשה, בתור פתרון מובנה.

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. באמצעות הגדרת פעולות המחליפות פעולות ידניות, טעויות רבות נמנעות ותהליכים מפסיקים ליפול בין הכסאות... מערכת הניהול Kala בנויה באופן המאפשר שילוב פעולות אוטומטיות בטבעיות בכל פעולה או ממשק. ניתן להגדיר תהליכים...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

גירסה 3.12

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים והמלאי, שיפרנו את דוחות המאזן הכספיים ואת האוטומציות הקשורות לתהליך נעילת המלאי. עוד 2 פיצ'רים קטנים אך שימושיים ביותר שנוספו, הינם אפשרות הטמעת סימון ביצעתי / לא ביצעתי למשימות...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

גירסה 2.12

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...

ניתוח תוכן התגובה בעת קבלת תגובה על אימיילים

במידה ושולחים אימיילים דרך מערכת Kala, תוך שימוש בשירות קבלה וניתוח של אימיילים נכנסים, תוכן התגובה ינותח ויוצג כחלק מהתיעוד בהיסטוריית ההתקשרות. במידה ומוגדרת להיווצר משימה בעבור אימיילים נכנסים, התוכן המנותח יוצג בתוכן המשימה ובאימייל התראה אשר ישלח אוטומטית. חוסך זמן רב, מייעל את תהליך...

ניתוח הודעות סמס נכנסות / SMS BOT

אפשרות הגדרות אוטומציות אשר מנתחות את תוכן הודעות הסמס הנכנסות ופועלות בהתאם. ניתן לממש בעזרת אוטומציות אלו בוט סמס חכם אשר יודע לענות מידע מותאם אישית לכל פונה בנפרד ולשמור פרטים מתוך התשובות בכרטיס הפונה. אפשרות משיכת ערך מספרי מתוך התגובה. אפשרות הגבלת ערך מקסימלי. אפשרות החלפת ערכים לפי הגדרת...

שיפורים במערך האוטומציה - 05/2019

אוטומציה חדשה המאפשרת לעדכן ערכים של שדות מותאמים אישית בכרטיס לקוח/חבר בנעילת מוצרים מהמלאי עבור הזמנות ניתן מעתה להגדיר שיחרור מיידי של המוצרים שננעלים. באוטומציות של שליחת אימייל / הודעות טקסט הוספנו קישור מהיר לעריכה של התבנית שנבחרה.

טריגר אוטומציה חדש: כל המשימות בוצעו

כחלק מתהליכים רבים, מקובל להגדיר אוטומציות אשר מייצרות משימות לביצוע. בשביל לגרום לזרימה של התהליך, הוספנו טריגר אוטומציה חדש אשר פועל ברגע שכל המשימות בוצעו. את הטריגר ניתן לכוון לפעולה רק בסטטוסים מסויימים ורק עבור מוצרים מסוג מסויים. דוגמא לשימוש: אוטומציה 1: בעת שינוי פניה לסטטוס "יש...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 09/2018

סנכרון סטטוסים מול חברות שילוח - תמיכה בסטטוס "חזר למחסן". אפשרות סינון חדשה בדוחות - לפי סטטוס. דו"ח תקשורת - הוספת אפשרות צפיה בהודעות ווצאפ יוצאות / נכנסות. הוספת אפשרות צפיה בגרף לידים / הזמנות בדשבורד. אוטומציות - פניה חדשה נוצרה - אפשרות סינון לפי מקור. תיעוד היסטורייה של...

עדכונים בתהליכים אוטומטיים

באוטומציות מתוזמנות / הוספת יישות - אפשרות סינון לפי אחראי קיים או לא   בתהליך אוטומטי המופעל כאשר "פניה נוצרה" - ניתן לסנן לפי סטטוס הפניה   פעולה חדשה של "יצירת תיעוד ידני" אפשרות לתת לתיעוד תאריך / שיוך למשתמש משמש לתצוגה טקסטואלית וגם לצורך הצגת...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2018

סינון פניות אוטומטי - אפשרות סינון אוטומטי של רשימת הפניות לפי סוגי הסטטוסים המוגדרים לסינון רשימת הפניות שבדף הראשי. פתיחת משימות סגורות - מנהלים יכולים לפתוח משימות סגורות על ידי עריכתם ולחיצה על "פתיחת משימה מחדש". כל שאר המשתמשים יכולים לפתוח מחדש משימות שהוגדרו עליהם....

פיצ'רים ועדכונים - 11/2023

גירסה 9.11

באוטומציה הפועלת כאשר יישות נמצאת בסטטוס X זמן וגם באוטומציה מתוזמנת - הוספנו סינון לפי מקור / מדיום / קמפיין (של פניה/הזמנה). באוטומציות של פעילות מתוזמנת שעוברת על משתמשים - ניתן ליצור משימה כללית על משתמש (משימה שלא משויכת לשום יישות). ברשימת הזמנות - בסינון לפי "אחראי" ניתן לבחור...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 10/2018

טופס יצירת הזמנה - צ'קבוקס ליצירת לקוח חדש אוטומטית (מסומן בברירת מחדל) אפשרות הגדרת מנהלי צוותים אשר יש להם גישה לצפיה בכרטיסים ובמשימות המשוייכים לסוכנים הנמצאים תחתם. ריווחית - אפשרות סגירת מסמך חשבונית על ידי הנפקה של קבלה המבוססת על החשבונית. מאגר קבצים - אפשרות הגדרת רשימה שחורה של...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2022 - 03/2023

גירסה 8.6 - 8.7

באוטומציות: - אפשרות יצירת מוצר בהזמנה כפעולה בתהליך אוטומטי כולל הגדרת שדות מערכתיים ומאפיינים של המוצר. - אפשרות סינון לפי מקור / קמפיין / מדיום בתהליך אוטומטי הפועל כאשר "סטטוס הזמנה השתנה". דף הבית: - ניתן לעדכן סטטוס פניה / הזמנה - בלחיצה עליו תיפתח חלונית עדכון סטטוס. תקשורת:...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2022 - 05/2022

גירסה 8.3 - 8.5

בחלונית בחירת צבע במערכת (למשל לסטטוסים) חידשנו את פלטת הצבעים ואפשרנו בחירה קלה יותר של הצבעים המוגדרים מראש.   תהליכים אוטומטיים ​באוטומציה של פעילות מתוזמנת על מסמכי הנהלת חשבונות - אפשר לסנן לפי מאפייני הזמנה / חבר באוטומציה של "מאפייני יישות עודכנו" / "הודעה...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2020

גירסה 6.2

החודש שיפרנו את המערכת מכיוונים רבים. אוטומציות, הנהלת חשבונות, דו"חות, ניהול לקוחות, טלפוניה ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 10/2019

גירסה 5.10

בגרסה זו בוצעו עדכונים רבים במערך האוטומציות ושיפורים במנגנון הדו"חות.

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

גירסה 3.8

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין היתר הוספנו דו"ח משימות שימושי במיוחד, יכולת ניתוח תשובות בסמס, אוטומציות מורכבות, ופתרון למשתמשים שעוזבים את העסק. החודש גם התחלנו לממש יכולות ERP של ניהול ספקים ומלאי אשר יושלמו בחודשים הקרובים.

ניהול תהליכים אוטומטיים (אוטומציות)

במערכת קאלה ניתן להגדיר תהליכים שיפעלו באופן אוטומטי ויבצעו מגוון פעולות בהתאם לצורך האישי שלכם. כל אוטומציה בנויה מ-2 חלקים: מפעיל ופעולות. כאשר המפעיל (טריגר) הוא מה שיגרום לאוטומציה להתחיל לעבוד (למשל כאשר סטטוס משתנה ל-X) ופעולות הן מה שיקרה בעקבות זאת (למשל שליחת אימייל ללקוח). לכל תהליך...

העברת נתונים מקאלה לאפליקציות אחרות בעזרת Zapier

בעזרת Zapier, ניתן להגדיר Zap אשר יודע לקבל נתונים מקאלה, איתם ניתן להשתמש לביצוע פעולות בשאר האפליקציות הניתנות לחיבור בזאפייר. כדי לחבר את אפליקציית Kala CRM, צריך ללחוץ על הלינק הבא: https://zapier.com/developer/public-invite/22680/80a29b00047b0b3203cffcd2ee577bfc/ דרישות: - חשבון Zapier פעיל...

תקשורת נכנסת בקאלה

מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו ניתנות להתאמה לצורות שונות של התנהגויות עסקיות. בשביל להגיע להחלטה לגבי ההתנהגות שמתאימה לעסק שלך, צריך להכיר באפשרויות השונות ולהבין את המשמעות שלהן.

כיצד מגדירים אוטומציה מבוססת על תאריך

בשדות מותאמים אישית של היישויות השונות (פניות, הזמנות וכו') ניתן להגדיר מאפיינים מסוג "תאריך" או "תאריך ושעה". ניתן להגדיר אוטומציות שיופעלו בתזמון לפי התאריך שהוזן לכל יישות, למשל: "בתאריך" או "X זמן לפני התאריך", ויבצעו פעולות רלוונטיות. להלן הסבר...