פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית.
באמצעות הגדרת פעולות המחליפות פעולות ידניות, טעויות רבות נמנעות ותהליכים מפסיקים ליפול בין הכסאות...

מערכת הניהול Kala בנויה באופן המאפשר שילוב פעולות אוטומטיות בטבעיות בכל פעולה או ממשק. ניתן להגדיר תהליכים אוטומטיים שיופעלו בעקבות פעולות שבחרנו לממש, ובכך לייצר המשכיות טבעית לטיפול בפניות / הזמנות ולזרימת תהליך הטיפול ותיעוד המידע בעסק.
במערכת Kala ניתן להטמיע תהליכים אוטומטים על ידי הגדרת פעולות אוטומטיות שיקרו בעקבות מפעילים מסוגים שונים.

דוגמאות למפעילים (טריגרים) שעבורם ניתן להגדיר פעולות אוטומטיות:

  • קבלת פניה חדשה - התייחסות לפניות מסויימות בלבד לפי מקור הפנייה, נושא עם מילה מסויימת, ועוד...
  • שינוי סטטוס פניה/הזמנה מסטטוס מסויים לסטטוס מסויים
  • הימצאות של פניה/הזמנה בסטטוס מסוים יותר מ-X זמן מוגדר
  • אימייל נשלח (מתבנית מסויימת)
  • הודעת טקסט נשלחה (מתבנית מסויימת)
  • שיחה נכנסת נענתה
  • שיחה נכנסת הסתיימה
  • פניה הומרה להזמנה / לקוח
  • לקוח נוסף
  • משימה בוצעה / לא בוצעה
  • כל המשימות הושלמו
  • מסמך הונפק
  • מוצר נוסף להזמנה
  • סטטוס הזמנה השתנה / סטטוס מוצר בהזמנה השתנה
  • מצב תשלום הזמנה עודכן
  • ניתן להזין ידנית של של תיעוד אוטומטי מתוך רשימה ארוכה
  • פעילות מתוזמנת
    • פעולות חוזרות כל X זמן
    • תזמון תהליכים לתאריך מסויים / דינאמי
    • אפשרות ביצוע פעולה על רשימת פניות/ לקוחות / הזמנות.
  • טריגרים נוספים מתווספים באופן קבוע...

דוגמאות לפעולות אוטומטיות שניתן להגדיר עבור הטריגרים:

  • קביעת אחראי לטיפול בפניה / הזמנה / לקוח / שירות ללקוח
  • יצירת משימה לביצוע תוך קביעת אחראי לביצוע ותאריך יחסי
  • שינוי סטטוס פניה / הזמנה
  • שליחת הודעת SMS דינמית ללקוח או למספר מוגדר אחר (למשל מנהל או ספק חיצוני)
  • שליחת תבנית אימייל לפונה / מנהל
  • שליחת קריאה חיצונית לכתובת חיצונית (POST Webhook לשרת אחר או למערכת חיצונית)
  • שינוי עדיפות
  • עדכון ערכים בשדות מותאמים אישית
  • הצגת הודעה למשתמשים מחוברים
  • ביטול משימות
  • המרת פניה ללקוח
  • ייבוא מוצרים
  • ביצוע קריאת webhook דיננאמית
  • ועוד...

דוגמאות לתהליכים אוטומטים

  • בעת קבלת פנייה מפייסבוק => הגדרת עדיפות גבוהה יותר + שיוך אחראי מסויים לטיפול.
  • בעת שליחת אימייל מתבנית "הצעת מחיר" => שינוי סטטוס ההזמנה ל- "הצעת מחיר נשלחה ללקוח" + שליחת תבנית סמס ללקוח על מנת להתריע לו לבדוק את תיבת האימייל.
  • 24 שעות לאחר שינוי הזמנה לסטטוס מסוג "נסגר בהצלחה" לשלוח תבנית אימייל "סקר שביעות רצון" ללקוח אשר מקשר לדף נחיתה במערכת קאלה עם טופס מותאם אישית.
  • הגדרת עדיפות גבוהה לפניות המגיעות דרך חברת טלמרקטינג (למשל).
  • יצירת משימת מעקב אחר הצעת מחיר (FollowUp), אשר תופיע לסוכן האחראי לאחר X זמן מרגע שליחת אימייל הצעת מחיר להזמנה.
  • שליחת סמס אוטומטי ללקוח לאחר יותר מ-X זמן בסטטוס מסויים (למשל, לקוח שנשלחה אליו הצעת מחיר והמערכת מזכירה לו שעליו לעיין בה ולאשר אם הוא רוצה להמשיך בתהליך).
  • זיהוי סוכן מטפל אחרון לפניות חדשות ושיוך אוטומטי של הסוכן בתור אחראי.
  • שליחת SMS לפונה בעת מעבר לסטטוס: "בוצעו מספר נסיונות יצירת קשר ללא הצלחה".
  • יצירת משימה "יש להרכיב את המוצר" בעת שינוי סטטוס ההזמנה ל-"מוכן להרכבה" + SMS עדכון ללקוח.
  • שינוי סטטוס הזמנה ל-"ממתין ללקוח" לאחר שליחה של אימייל "הצעת מחיר" + אפשרות לביצוע FollowUp אוטומטי או יצירת משימה לביצוע מעקב על הצעת המחיר מול הלקוח.
  • שליחת תזכורת ללקוח שהזמין שירות X ותאריך התור נקבע לעוד יומיים.
  • שליחת אימייל עם פרטי הזמנה ומעקב בעת שינוי סטטוס הזמנה ל-"נשלחה בדואר".
  • Lead webhooks - אפשרות העברת מידע אודות נתוני הגלישה והפנייה. מאפשר העתקת לידים בין מערכות CRM נפרדות.
  • שליחת הודעת מערכת למשתמשים מסויימים המחוברים למערכת.
  • המרה פניה ללקוח.
  • ביטול כל המשימות הפתוחות.

דוגמא להגדרת תהליך אוטומטי - צילום מסך

KALA CRM - טופס הגדרת אוטומציות - תהליכים אוטומטים

תוכן זה מעודכן לפי גרסה 4.3.57
מעוניין בפעולות ותהליכים אוטומטים? לחץ כאן או התקשר ל 077-6705526

עוד מתוך יכולות המערכת

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת....

ניהול מאגר לקוחות

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע...

ריכוז וניהול הזמנות

מערכת Kala תרכז עבורכם את ההזמנות המתקבלות בעסק ותאפשר לבצע תהליכי מכירה ותפעול,...

ניהול קטלוג מוצרים

פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות...

זיהוי לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת מוצגת למשתמש רשימה של...

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח...

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי

מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי...

ניהול משימות לביצוע

ארגון וניהול משימות יעיל, המאפשר להיות במעקב אחרי כל משימה, בעבור מי היא, מי...

יומן משימות ואירועים

צפייה במשימות לביצוע, פגישות ואירועים בהתאמה אישית על גבי יומן. אפשרויות תצוגה...

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי...

היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את...

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני בארגון, עם אפשרות חלוקה לשלוחות וניתוב שיחות חכם. אנו...

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות...

שליחה וקבלת הודעות וואטצאפ

 שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה  הצגת סטטוס הודעות -...

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול...

קבלת אימיילים

אפשרות קבלת אימיילים מלקוחות ישירות לתוך מערכת ה-CRM. באמצעות תיבת אימייל מיוחדת...

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך...

שליחת הודעות SMS

אפשרות שליחת הודעות וביצוע דיוור של קמפיינים שיווקיים בהודעות SMS למכשירים...

קבלת הודעות SMS

קבלת הודעות SMS למערכת ה-CRM באמצעות מספר וירטואלי ייעודי 072. הודעות המגיעות...

אינטגרציה עם חברות שילוח

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר...

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות...

דף ניהול ראשי (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק. סוכנים - רואים פניות,...

חייגן שיחות אוטומטי

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני...

ניהול עמודי נחיתה

יצירה, ניהול של דפי נחיתה וניטור הצלחת פעולות הפרסום שנעשו עליהם.

ניהול אתר אינטרנט

במערכת קאלה ניתן להקים ולתפעל אתרים ודפי נחיתה. הקמת האתר נעשית על ידי צוות קאלה...

מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת...

קופונים ומבצעים באתר

כמו כל חנות פיזית המציגה מבצעים בחלון הראווה, גם חנויות וירטואליות משתמשות...

חיבור צ'אט בוט ל Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט של Virtual Spirits שיעבוד בשבילך 24/7...

ניהול משתמשי המערכת

מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד,...