אחראי - תוצאות חיפוש

ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות

Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים. התקשורת מתועדת באופן מלא בכרטיס הלקוח / פניה / הזמנה בהתאם, כך שכל המידע מרוכז ונגיש למשתמשי המערכת הרלוונטים. התקשורת עם הלקוחות מתבצעת באופן ישיר דרך מערכת הניהול. מערכת Kala נותנת מענה ייחודי לתיעוד...

מערכת אישורי הגעה לאירועים

מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש ומעניקה פתרון מלא ומקיף מהגדרת האירוע וקליטת המוזמנים ועד סיום העבודה על האירוע. בזכות הגמישות והדינאמיות שלה, מערכת Kala תותאם לצרכי העסק שלך באופן מושלם. באמצעות המערכת תוכלו לנהל רשימת...

ניהול משימות ומעקב ביצוע

ארגון וניהול משימות יעיל, כולל תצוגה על גבי יומן. מאפשר לכם להיות במעקב אחרי כל משימה, לדעת עבור מי היא, מי צריך לבצע אותה ומתי. באמצעות המערכת, כל עובד עם הרשאה מתאימה יכול ליצור משימה ולהקצותה בעבור עצמו או עובד אחר. לכל עובד מופיעה רשימה של משימות לביצוע עליהן הוא אחראי וכשמגיע זמן ביצוע המשימה,...

זיהוי אוטומטי של לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת, מוצגת למשתמש רשימה של פניות והזמנות דומות לפי מספרי טלפון / אימייל. בעת קבלת שיחת טלפון / אימייל / הודעת טקסט, מופיעה התראה על המסך יחד עם קישור לכרטיס שזוהה. הפניות / הזמנות דומות מופיעות בכרטיס הלקוח/פניה/הזמנה. בהתאם להגדרות, המערכת...

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...

ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...

ניהול הזמנות ותהליכי מכירה

באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. באמצעות הגדרת פעולות המחליפות פעולות ידניות, טעויות רבות נמנעות ותהליכים מפסיקים ליפול בין הכסאות... מערכת הניהול Kala בנויה באופן המאפשר שילוב פעולות אוטומטיות בטבעיות בכל פעולה או ממשק. ניתן להגדיר תהליכים...

יומן משימות ואירועים / פגישות / תורים

צפייה בפגישות ואירועים / תורים שנקבעו ומשימות לביצוע, בהתאמה אישית על גבי יומן. להלן עיקרי האפשרויות: סינון האירועים המוצגים ביומן לפי תאריכים ושדות מותאמים אישית. הגדרת "סוכנים" שיראו רק את האירועים והמשימות שבאחריותם לביצוע. הגדרת "מנהלים" שיכולים לסנן...

קבלת אימיילים לתוך המערכת

מערכת Kala תומכת בקבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת, באמצעות תיבת אימייל וירטואלית מיוחדת, המנוהלת בשרת דואר של קאלה ומשתמשת בסאב דומיין שלכם. התיבה הוירטואלית משמשת את כל האימיילים היוצאים מהמערכת, וכאשר הלקוח או כל נמען אחר מגיב לאימייל, התשובה מתועדת במערכת בכרטיס ממנו נשלח האימייל שעליו הגיבו....

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי טיפול, משימות ותהליכים אוטומטיים מותאמים אישית. בכל שלב בטיפול בכרטיס כלשהו, מוצג למשתמש האחראי לטיפול רק המידע והפעולות הרלוונטיות לביצוע המשימה.

לוח בקרה (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק. סוכנים - רואים פניות, הזמנות, לקוחות ומשימות שהם אחראיים לביצוען ונמצאות בסטטוס הדורש טיפול. מנהלים - רואים מידע על כל הסוכנים + מידע סטטיסטי וניהול דפי נחיתה אם ישנם. הצגת תאריך ושעת התקשרות ראשונה ואחרונה בעבור כל פנייה ופרוט מוצרים מוזמנים...

ניהול משתמשי המערכת

מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד, למשל - מנהל / סוכן / מנהל מערכת / מנהל תוכן / מנהל שיווק ועוד.

אפשרות שיוך עצמי של פניות לאחראי לטיפול

אפשרות הגבלת סכום הפניות בסטטוס חדש / בטיפול לפי סוכן. בעת חריגה, סוכן יקבל התראה שעליו לטפל בפניות קודמות בטרם ישייך לעצמו פניות נוספות.

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 07/2017

סטטוסים המצריכים הגדרת סיבה - שינוי "סיבת ביטול" ל-"סיבה" כללית ואפשרות הגדרת כל סטטוס בתור מצריך הגדרת סיבה. עדכון גורף של ערכי שדות מותאמים אישית. ניתן להשתמש באפשרות החדשה גם בשביל לאפס ערכים של שדות מסויימים. ניתן להשתמש בפיצ'ר החדש בשביל לטייב את ערכי המערכת. אתר חנות...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2017

"בחר הכל" - פיצ'ר שימושי ומבוקש - סימון כל הרשומות בלחיצה אחת לשם עדכון גורף. התראה פנים מערכתית בעת שיוך משתמש כאחראי על יישות במערכת. שיפור התמיכה בטלפוניה בלובינט אפשרות השמעת הקלטות ותאים קוליים ישירות מתוך מערכת ה-CRM תמיכה ביצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו / תאים קוליים....

שיפורים במערך ההזמנות - 08/2017

טופס הזמנת מוצר - אפשרות בחירת מוצר מהירה לפי מק"ט מוצר. אפשרות שיכפול הזמנה קיימת. כל המוצרים המוזמנים ישוכפלו גם כן. (הכפתור שיכפול הזמנה החדש מופיע בתחתית דף ההזמנה) בעת יצירת הזמנה בעבור לקוח אשר מוגדר לו אחראי, ההזמנה שנוצרת תשוייך לאחראי על הלקוח המשוייך להזמנה. הוספת מוצר מוזמן - בעת...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 08/2017

בעת העברת משתמש לארכיון, התראה מפורטת אודות היישויות שאותו משתמש מוגדר כאחראי עליהן עם אפשרות הגדרת אחראי חדש. (פיצ'ר מצויין לשימוש ברגע שעובד עוזב מסיבה זו או אחרת.) אפשרות סינון חברים לפי אחראי. איסוף חכם יותר של פרטים אודות לידים שהגיעו מדפי נחיתה או מאתרים המנוהלים על ידי מערכת קאלה. (אחוז...

שיפורים במערך המשימות - 08/2017

אפשרות יצירת משימה בעבור אימיילים נכנסים. (לא תיווצר משימה במידה וזה פעם ראשונה שאותה כתובת אימייל פונה ובעבור אותה פניה נוצרה יצירת קשר.) מניעת שליחת התראה לאחראי על משימה על יצירתה, במידה ותאריך היעד מוגדר ל-30 דקות הקרובות ולכן הוא יקבל התראה שהגיע הזמן לביצוע ואין טעם לשלוח הודעה גם על היצירה...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

גירסה 2.9

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

גירסה 4.1

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים. במסמכי הנהלת החשבונות נוספו סוג מסמכים חדשים (הצעת מחיר וחשבונית עסקה) ויכולות חדשות של יצירת חשבונית על בסיס חשבונית עסקה ומניעם חיובים כפולים בעת הנפקת קבלה על...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

גירסה 2.11

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

שיפורים במערך הדו"חות - 07/2018

השוואת מקורות לידים בחלוקה לפי סטטוסים, מול תקופה קודמת. דו"ח מערכתי חדש. (למשל כדי לבדוק כמה לידים ממקור מסויים נסגרו בהצלחה בשבוע האחרון, מול שבוע לפניו.) אפשרות ביצוע שיחות ישירות מתוך דוחות המכילים מספר טלפון. (אם יש דוח קיים שהייתם רוצים שהטלפון בו יהפוך לקישור אשר מבצע שיחה בפועל,...