איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח.
המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן ידני מאחד לשני ולבזבז זמן יקר.

ריכוז פניות ממגוון מקורות:

  • אתר / דף נחיתה - קבלת פניות והזמנות מטפסים באתר אינטרנט / דפי נחיתה במערכת קאלה או מערכת חיצונית (ניתן למימוש באמצעות API או הפניית אימייל).
  • אימיילים - קבלת פניות במערכת מאימיילים נכנסים ממערכת או שירות חיצוני.
  • הזמנות מחנות וירטואלית כגון WooCommerce, Shopify, Magento, BigCommerce, PrestaShop, CashCow, e-shop, konimbo, wordpress ועוד.
  • שירותי מזכירות - לדוגמא טלפקס / טלאול / ביפר
  • טלפון - שיחות נכנסות למספר וירטואלי או טלפוניית VOIP. תמיכה קיימת במספרים וירטואלית ומגוון ספקי טלפוניה.
  • הודעות SMS / Whatsapp נכנסות ישירות למערכת, כולל אפשרות לניתוח התוכן ושמירתו בשדות יעודיים!
  • API - אפשרות התממשקות עם כל מערכת חיצונית לשם קבלת פניות למערכת (לדוגמא Zapier או Facebook leads).
  • ייבוא מקובץ / כתובת - ייבוא לידים בצורה ידנית/אוטומטית.
  • הזנה ידנית - יצירת פניות ידנית במערכת ה-CRM.

יכולות ניהול ותפעול פניות:

  • רשימה המרכזת את כל הפניות מכל המקורות עם אפשרויות סינון מתקדמות, סידור לפי עמודות, ייצוא וביצוע פעולות על מספר פניות באופן גורף.
  • הגדרת שדות מותאמים אישית לפניה. כולל אפשרות יצירת קבוצות מאפיינים והצגתם לפי סטטוס הפניה.
  • ניהול פניות באמצעות תהליכי עבודה וסטטוסים מוגדרים מראש.
  • הגדרת אחראי לטיפול בפניה מתוך משתמשי המערכת.
  • יצירת משימות לביצוע עם אחראי ותאריך יעד, התראה לביצוע, התראה על סיום ואפשרות יצירת משימות מחזוריות. 
  • שליחת אימייל / הודעת טקסט ליחיד / בתפוצה, מתוך תבניות דינאמיות המכילות נתונים מתוך הפניה.
  • ביצוע שיחת טלפון - ניתן לחבר את המערכת למרכזייה טלפונית, כך יתאפשר הוצאת שיחות בקליק ישירות מתוך המערכת.
  • קבלת שיחות טלפון - התראה על שיחה נכנסת, עם קישור לכרטיס הפניה או פתיחת אוטומטית של הכרטיס על המסך.
  • תיעוד הליך טיפול - תיעוד הערות חשובות להמשיך תהליך הטיפול בפניה.
  • היסטוריית תקשורת - פרוט כל התקשורת הנכנסת והיוצאת.
  • היסטוריית שינויים - פרוט כל שינוי ערך, עם שם המבצע.
  • היסטוריית עדכוני סטטוס - פרוט כל שינויי הסטטוס שבוצעו עם פירוט של משך הזמן בסטטוס, מי ביצע, וסיבה בהתאם לצורך.
  • המרת פניה ללקוח / הזמנה עם פרטי הפניה.
  • ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח
  • הגדרת תהליכים אוטומטיים, לדוגמא יצירת משימה "פולו-אפ" בעת שליחת "הצעת מחיר".
  • תיוג פניות בעזרת פרמטרים UTM לשם שמירת מידע אודות מקור הפניה, קמפיין ומדיום התקשורת.
  • הצגת פניות ומשימות על גבי יומן, לדוגמא פניות שהוגדר להם תאריך פגישה.
  • שיוך קבצים לפניה - שיוך תמונות / קבצים רלוונטים הקשורים לפניה.
  • דף ניהול ראשי מציג דו"חות, פניות ומשימות המצריכות טיפול. עבור כל משתמש לוח הבקרה מציג את הנתונים הרלוונטים לו.
  • ניהול פניות ע"י סוכנים / מנהלים הגדרת משתמשי מערכת מסוג "סוכן" / "מנהל", כולל אפשרות להגדיר באילו פניות יוכלו לצפות  סוכנים - רק שלהם / של כולם / גם ב"ללא אחראי".
 
דוגמא לכרטיס פניה:

מעוניין באיסוף וניהול פניות לעסק? לחץ כאן או התקשר ל 077-6705526

עוד מתוך יכולות המערכת

ניהול מאגר לקוחות

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע...

ריכוז וניהול הזמנות

מערכת Kala תרכז עבורכם את ההזמנות המתקבלות בעסק ותאפשר לבצע תהליכי מכירה ותפעול,...

ניהול קטלוג מוצרים

פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות...

זיהוי לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת מוצגת למשתמש רשימה של...

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח...

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי

מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי...

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית....

ניהול משימות לביצוע

ארגון וניהול משימות יעיל, המאפשר להיות במעקב אחרי כל משימה, בעבור מי היא, מי...

יומן משימות ואירועים

צפייה במשימות לביצוע, פגישות ואירועים בהתאמה אישית על גבי יומן. אפשרויות תצוגה...

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי...

היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את...

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני בארגון, עם אפשרות חלוקה לשלוחות וניתוב שיחות חכם. אנו...

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות...

שליחה וקבלת הודעות וואטצאפ

 שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה  הצגת סטטוס הודעות -...

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול...

קבלת אימיילים

אפשרות קבלת אימיילים מלקוחות ישירות לתוך מערכת ה-CRM. באמצעות תיבת אימייל מיוחדת...

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך...

שליחת הודעות SMS

אפשרות שליחת הודעות וביצוע דיוור של קמפיינים שיווקיים בהודעות SMS למכשירים...

קבלת הודעות SMS

קבלת הודעות SMS למערכת ה-CRM באמצעות מספר וירטואלי ייעודי 072. הודעות המגיעות...

אינטגרציה עם חברות שילוח

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר...

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות...

דף ניהול ראשי (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק. סוכנים - רואים פניות,...

חייגן שיחות אוטומטי

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני...

ניהול עמודי נחיתה

יצירה, ניהול של דפי נחיתה וניטור הצלחת פעולות הפרסום שנעשו עליהם.

ניהול אתר אינטרנט

במערכת קאלה ניתן להקים ולתפעל אתרים ודפי נחיתה. הקמת האתר נעשית על ידי צוות קאלה...

מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת...

קופונים ומבצעים באתר

כמו כל חנות פיזית המציגה מבצעים בחלון הראווה, גם חנויות וירטואליות משתמשות...

חיבור צ'אט בוט ל Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט של Virtual Spirits שיעבוד בשבילך 24/7...

ניהול משתמשי המערכת

מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד,...