מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת שירותים.
עיצוב האתרים נעשה על פי דרישה באמצעות ספקי עיצוב חיצוניים, או על גבי תבניות מקצועיות מוכנות.
​עם Kala תוכלו למכור שרותים ומוצרים באתר, לנהל הזמנות, לקבל תשלומים, להנפיק חשבוניות ועוד, וכל זה במערכת אחת שבה גם מנוהל מאגר הלקוחות והפניות אל העסק וממנו.

הקמת חנות אינטרנטית במערכת Kala

  • מערכת Kala מאפשרת הקמת אתר מהירה על בסיס תבניות עיצוב קיימות, ונותנת אפשרויות לביצוע התאמות אישיות (html / css / js) ללא הגבלה.
  • מערכת הניהול מתקדמת וידידותית ומאפשרת לכל משתמש להתנהל מולה ללא צורך בידע טכני מקדים.
  • ניהול נוח של קטלוג מוצרים, מחולקים לקטגוריות וסוגים, כולל אפשרות הגדרת מאפיינים לפ סוג.
  • ניהול יעיל של פניות והזמנות על ידי הגולשים דרך האתר.
  • תמיכה בצורות תשלום מרובות, כולל ספקי סליקה ו-PayPal.
  • התממשקות לחברות שילוח סחורה כגון תפוז משלוחים / HFD / E-post / Cheetah.
  • הגדרת קופונים, מבצעים והנחות, ומעקב אחר השימוש בהם.
  • מחירונים מיוחדים לחברי מועדון ו/או לקוחות מסוגים נוספים.
  • תמיכה בעגלת קניות מוצרים שאהבתי
  • הזמנות שיבוצעו בחנות, יוצגו מייד במערכת הניהול ויכילו את פרטי הלקוח והמוצרים המוזמנים.

מעקב הזמנות על ידי הגולשים באתר

  • חברים (לקוחות) יוכלו להזדהות עם האימייל והסיסמא שבחרו בעת ביצוע ההזמנה על מנת לקבל גישה למעקב הזמנות דרך האתר.
  • הדף יכיל רשימה של הזמנות שביצע ורשימה של פניות שלו.
  • רשימת הזמנות
    • טבלת הזמנות שבוצעו המציגה עבור כל הזמנה - מספר, תאריך, סטטוס, פרוט מוצרים מוזמנים, אופן התשלום והמשלוח, פרוט עלויות והערות הלקוח.
    • עבור כל הזמנה עם מספר מעקב יהיה קישור למעקב בהתאם לספק המשלוח. (כיום התמיכה בדואר ישראל בלבד.)
    • אפשרות ביצוע הזמנה חוזרת: ​בדף המעקב, עבור כל הזמנה תהיה אפשרות "הזמן שוב" אשר תדע להוסיף לעגלת הקניות את כל המוצרים שבמלאי. הגולש יועבר לעגלת הקניות להשלמת ההזמנה.
    • אפשרות השלמת הזמנה: בדף מעקב ההזמנות, לכל הזמנה שבסטטוס מסוג טיוטא, יופיע קישור "השלמת הזמנה" אשר יידע להעביר את הגולש לעגלת הקניות להשלמת ההזמנה.
    • כמו כן, תהיה אפשרות לייצר אימייל השלמת הזמנה הכולל את הקישור על מנת לשלוח ידנית ללקוחות שלא השלימו הזמנה.
  • רשימת פניות
    • תוצג טבלה המכילה את כל הפניות של הלקוח הנוכחי וסטטוס הטיפול בהם.
    • בעבור כל פנייה יוצג: תאריך ושעת הפנייה, נושא ותוכן, סטטוס הטיפול ותאריך עדכון סטטוס אחרון.

לפרטים נוספים אודות הקמת חנויות וירטואליות ב-Kala
 
מעוניין במכירת מוצרים באינטרנט? לחץ כאן או התקשר ל 077-6705526

עוד מתוך יכולות המערכת

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת....

ניהול מאגר לקוחות

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע...

ריכוז וניהול הזמנות

מערכת Kala תרכז עבורכם את ההזמנות המתקבלות בעסק ותאפשר לבצע תהליכי מכירה ותפעול,...

ניהול קטלוג מוצרים

פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות...

זיהוי לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת מוצגת למשתמש רשימה של...

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח...

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי

מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי...

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית....

ניהול משימות לביצוע

ארגון וניהול משימות יעיל, המאפשר להיות במעקב אחרי כל משימה, בעבור מי היא, מי...

יומן משימות ואירועים

צפייה במשימות לביצוע, פגישות ואירועים בהתאמה אישית על גבי יומן. אפשרויות תצוגה...

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי...

היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את...

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני בארגון, עם אפשרות חלוקה לשלוחות וניתוב שיחות חכם. אנו...

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות...

שליחה וקבלת הודעות וואטצאפ

 שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה  הצגת סטטוס הודעות -...

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול...

קבלת אימיילים

אפשרות קבלת אימיילים מלקוחות ישירות לתוך מערכת ה-CRM. באמצעות תיבת אימייל מיוחדת...

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך...

שליחת הודעות SMS

אפשרות שליחת הודעות וביצוע דיוור של קמפיינים שיווקיים בהודעות SMS למכשירים...

קבלת הודעות SMS

קבלת הודעות SMS למערכת ה-CRM באמצעות מספר וירטואלי ייעודי 072. הודעות המגיעות...

אינטגרציה עם חברות שילוח

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר...

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות...

דף ניהול ראשי (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק. סוכנים - רואים פניות,...

חייגן שיחות אוטומטי

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני...

ניהול עמודי נחיתה

יצירה, ניהול של דפי נחיתה וניטור הצלחת פעולות הפרסום שנעשו עליהם.

ניהול אתר אינטרנט

במערכת קאלה ניתן להקים ולתפעל אתרים ודפי נחיתה. הקמת האתר נעשית על ידי צוות קאלה...

קופונים ומבצעים באתר

כמו כל חנות פיזית המציגה מבצעים בחלון הראווה, גם חנויות וירטואליות משתמשות...

חיבור צ'אט בוט ל Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט של Virtual Spirits שיעבוד בשבילך 24/7...

ניהול משתמשי המערכת

מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד,...