פיצ'רים ועדכונים - 03/2025
גירסה 11.3
בתהליך אוטומטי הפועל בעת יצירת פניה - הוספנו אפשרות לסנן לפי פניה נוצרה עבור "לקוח שיש לו הזמנות בסטטוס/ים מסויימים" או "לקוח שאין לו הזמנות בכלל" או "לקוח שיש לו הזמנה כלשהיא". - הוספנו אפשרות לסנן לפי - לפניה שנוצרה יש/אין פניות דומות שנוצרו ב-X ימים אחרונים. בהגשת...
קראו עודעדכונים כלליים
תוסף יומן סינון לפי אחראי - אפשרות לסנן לפי מספר משתמשים. הגדרה חדשה בשם "הצג תיעודים עם תאריך" (תיעודים כאלו יכולים להיווצר רק באמצעות תהליך אוטומטי) "תאריך עדכון אחרון" של היישויות (פניות / לקוחות / הזמנות) - יעודכן מעכשיו גם בעת הוספת תיעוד...
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 02/2020
כאשר נעמדים על סמל גלגל השיניים (ראש המסך משמאל) וניגשים בתפריט אל 'תהליכים אוטומטיים', ניתן כעת ליצור תהליכים חדשים על בסיס יותר פרטני. אוטומציה מבוססת זמן - (בבחירת פעולה מבוססת 'פעילות מתוזמנת') אפשרות לבסס את האוטומציה על שדות מותאמים אישית בדפים / מוצרים - יכול לשמש...
קראו עודשיפורים במערך הדו"חות - 07/2018
השוואת מקורות לידים בחלוקה לפי סטטוסים, מול תקופה קודמת. דו"ח מערכתי חדש. (למשל כדי לבדוק כמה לידים ממקור מסויים נסגרו בהצלחה בשבוע האחרון, מול שבוע לפניו.) אפשרות ביצוע שיחות ישירות מתוך דוחות המכילים מספר טלפון. (אם יש דוח קיים שהייתם רוצים שהטלפון בו יהפוך לקישור אשר מבצע שיחה בפועל,...
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 06/2019
אפשרות יצירת קובץ מסמך לפי תבנית אימייל ושמירתו בשדה מותאם אישית מסוג קובץ. (HTML או PDF) אפשרות שליחת תבנית אימייל בצרוף קובץ משדה מותאם אישית. אפשרות הגדרת קישור בעת הצגת התראה פנים מערכתית למשתמשים. אפשרות ביצוע קריאות API מסוג PUT המשמשות לעדכון נתונים במערכות חיצוניות. טריגר הודעת טקסט...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 10/2017
משימות - הצגת שם יוצר המשימה או "אוטומטית" במידה והמשימה נוצרה בצורה אוטומטית. חיפוש כללי - מעתה בדסקטופ כמו במובייל, לחיצה על אחת התוצאות תסגור אוטומטית את פאנל תוצאות החיפוש. טופס הזמנה - אפשרות קביעת שדה הטלפון נייד בתור שדה חובה. (חשוב באתרים בהם ישנם תהליכים במוססים על הודעות סמס...
קראו עודנתב שיחות חכם - External IVR
התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים? קאלה מספקת שירות נתב שיחות חכם, אשר יודע להפנות שיחות נכנסות ישירות לשלוחה של הסוכן המטפל האחרון אשר זמין כעת. התנהגות נתב זו, מאפשרת טיפול רציף ואישי ובכך תורמת למתן שירות ללקוחות ברמה גבוהה.
קראו עודשיפורים ביומן אירועים - 07/2018
אפשרות סינון ישויות לפי סוג סטטוס. ניתן לשלוט על סוגי הסטטוסים שיוצגו בברירת המחדל דרך הגדרות תוסף היומן. אפשרות הגדרות סינון לפי שדות מותאמים אישית של יצירות הקשר או ההזמנות. אפשרות עדכון תאריך משימה או יישות על ידי גרירתה ליום אחר. אפשרות הצגת אירועים בפורמט מותאם אישית המבוסס על דו"ח....
קראו עודשיפורים ביומן אירועים - 08/2018
סימון יותר ברור של היום הנוכחי אפשרות הזזת משימות ואירועים על ידי גרירתם אפשרות הארכת זמן אירועים על ידי גרירת הקצב במצב צפיה יומי אפשרות בחירת ימים להסתרה (שישי / שבת / ראשון) אפשרות יצירת אירוע על ידי לחיצה על יום מסויים. במצב צפיה יומי, ניתן ללחוץ גם על השעה הרצויה.
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 11/2018
המשך טיפול - אפשרות קביעת הצגה של סטטוס המשך טיפול לפי תנאים מבוססים שדות מותאמים אישית או לפי הרשאת משתמש. אפשרות קביעת סינונים של שדות מותאמים אישית אשר יוצגו מראש מעל הטבלה, ללא צורך בלחיצה מקדימה על אייקון משפך הסינונים. אוטומציה - פעולה חדשה - השלמת / ביטול משימות מסויימות. למשל ביטול משימה...
קראו עודעדכונים בניהול תקשורת עם לקוחות
בהגדרות המשך טיפול לסטטוסים - ניתן להגדיר קיצור לפתיחת חלונית שליחת הודעת SMS / Whatsapp עם תבנית ספציפית. זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים הגדרה בשם :"זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים" כאשר נוצרת פניה חדשה מהאימייל בנוסף לזיהוי לפי כתובת...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 02/2025
גירסה 11.2
בדף הראשי של מערכת הניהול: - הוספנו אפשרות להגדיר שמשתמשים עם הרשאת "מנהל" יוכלו לצפות אך ורק ביישויות שהם אחראים עליהן במקום שתוצג להם אפשרות של סינון המשתמשים שהם מורשים לצפות בהם. ברשימת מוצרים בהזמנה הכללית (לא בתוך הזמנה מסויימת): - הוספנו אפשרות סינון לפי שם לקוח האבא ו/או איש קשר...
קראו עודשיפור משמעותי בהתממשקות עם טלפונייה של iPracticom
ביצוע שיחות click2call ישירות מתוך המערכת התראות על שיחות נכנסות (כולל זיהוי שם, נושא פניה אחרון ואחראי) תיעוד משך זמן שיחה ושלוחה שביצעה את השיחה השמעת הקלטות מתוך תיעוד היסטוריית ההתקשרות
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2025
גירסה 11.1
ביומן הפגישות: אפשרות להגדיר שאי אפשר לקבוע פגישות באותו זמן ובאותו משאב (למשל "חדר") אם קיימת חלוקה כזו. במאפיינים מסוג "תאריך + שעה", ניתן להגדיר ואלידציה המונעת הזנה של תאריך ושעה חופפים, כולל: - שימוש במאפיין של "משך" - השוואת מאפיינים כמו חדר / אחראי / סניף...
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 10/2018
תמיכה באוטומציה לשליחה / קבלה וניתוח של הודעות ווצאפ. ניתן לסנן לפי מילים קיימות / לא קיימות בתוכן או ניתוח ערכים מספריים. אפשרות הקצאת אחראי לפי קבוצת שיוך. ניתן לשייך כל משתמש לקבוצות שיוך. ההקצאה תתבצע באופן שווה בין כל הסוכנים באותה קבוצת שיוך. טריגר חדש - הודעת טקסט...
קראו עודעדכונים בתהליכים אוטומטיים
באוטומציות מתוזמנות / הוספת יישות - אפשרות סינון לפי אחראי קיים או לא בתהליך אוטומטי המופעל כאשר "פניה נוצרה" - ניתן לסנן לפי סטטוס הפניה פעולה חדשה של "יצירת תיעוד ידני" אפשרות לתת לתיעוד תאריך / שיוך למשתמש משמש לתצוגה טקסטואלית וגם לצורך הצגת...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2019
מימוש אפליקציה המבוססת על קאלה. (חשיפה של יכולות API, הכוונה וליווי צוותי פיתוח) אוטומציה של עדכון סטטוס מוצר מוזמן - אפשרות הגבלה למוצר אב של המוצר שהפעיל את הטריגר, או הגבלה לבנים של אותו מוצר. דו"ח תקשורת משופר - מציג גם תקשורת על יישויות בארכיון, נתונים על תקשורת מעוקבת ויכולת לבצע...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 03/2020
ניהול סטטוסים - אפשרות הסרת כל התהליכים המוגדרים בבת אחת. בפעולת אוטומציה ליצירת מסמך על בסיס תבנית אימייל, ניתן מעתה להגדיר שמירה כקובץ HTML גם אם מחוברים לתוסף ליצירת PDF. אפשרות הגדרה האם סוכנים יוכלו לבטל / לזכות מסמכים. שיפור סנכרון דו-כיווני של מסמכי הנהלת חשבונות מול ריווחית. חלונית...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2018
סינון פניות אוטומטי - אפשרות סינון אוטומטי של רשימת הפניות לפי סוגי הסטטוסים המוגדרים לסינון רשימת הפניות שבדף הראשי. פתיחת משימות סגורות - מנהלים יכולים לפתוח משימות סגורות על ידי עריכתם ולחיצה על "פתיחת משימה מחדש". כל שאר המשתמשים יכולים לפתוח מחדש משימות שהוגדרו עליהם....
קראו עודריכוז הגדרות חדשות - 07/2018
קביעת אחראי אוטומטי ביצירת הזמנה חדשה המשוייכת ללקוח, לפי האחראי על הלקוח - כן/לא. כמות הרשומות המוצגת בדף ניהול הראשי. שדות בחירה המשפיעים על שדות בחירה אחרים - אפשרות הגדרה עצמאית למשתמשים עם הרשאת "מתקדם". הרשאות סוכנים - אפשרויות חדשות רבות שנועדו להגבלת הגישה...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 04/2018
יומן - למנהלים: אפשרות סינון אירועים לפי אחראי. לסוכנים: אירועים ביומן מסוננים לפי אחראי = הסוכן הנוכחי. יומן - אפשרות הסתרת סוף שבוע. תורם משמעותית להגדלת רוחב שאר הימים. הצגת היסטוריית הזמנות לחברים רשומים באתר - אפשרות הצגת סטטוס לכל מוצר מוזמן. התממשקות עם 1com - אפשרות הגדרת נושא השיחה...
קראו עודשיפורים במערך הניהול פניות ולקוחות - 02/2020
ייבוא פניות - אפשרות חיפוש כפילויות לפי סטטוסים / תהליך מסויים. טופס פניה, הצגה של נושא הפניה בחלקו העליון של המסך בעת גלילה מטה + הדגשתו. אפשרות ייבוא קבצי CSV עם לידים מהפייסבוק ללא צורך בשינוי של שמות השדות או הערכים שלהם. אפשרות הצגת אנשי קשר של הלקוח בכל כרטיסי פניות והזמנות של לקוח שיש לו...
קראו עודתיעוד מענה באימייל בתוך מערכת ה-CRM
פיתחנו יכולת המאפשרת תקשורת דרך המייל אשר מתועדת במקביל במערכת CRM בכרטיס הפונה המתאים: כאשר פונה מגיב על אימייל שקיבל מה-CRM, תשובתו נכנסת לתוך מערכת ה-CRM. עותק מהפנייה מועברת למנהל המערכת ובמידה וישנו סוכן אחראי על אותו פונה, הוא יקבל העתק לאימייל שלו. במידה והמנהל או הסוכן האחראי מגיבים...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 08/2018
הוספת פרטי התקשרות של הלקוח באימייל התראה על משימה לביצוע. שיפור ממשק הייבוא דפים, פניות ולקוחות - אפשרות ייבוא רשומות חדשות / קיימות / המנעות מכפילויות / אפשרת כפילויות ועוד... שיפור התמיכה בניתוח אימיילים משירותים כגון Callbiz, Telekol, MyFax, ZoomAnalytics, Woo commerce, Konimbo, Cash...
קראו עוד