כיצד מגדירים אוטומציה מבוססת על תאריך

בשדות מותאמים אישית של היישויות השונות (פניות, הזמנות וכו') ניתן להגדיר מאפיינים מסוג "תאריך" או "תאריך ושעה".
ניתן להגדיר אוטומציות שיופעלו בתזמון לפי התאריך שהוזן לכל יישות, למשל: "בתאריך" או "X זמן לפני התאריך", ויבצעו פעולות רלוונטיות.


להלן הסבר איך להגדיר שדה תאריך, ואוטומציה שמבוססת עליו:
1. בשלב הראשון יש להגדיר במאפייני היישות הרלוונטית שדה מותאם אישית מסוג תאריך.

2. יש להעתיק את הערך מהשדה ID

    

3. יש לעמוד על סמל גלגל השיניים, ללחוץ על 'תהליכים אוטומטיים'
    ושם ללחוץ על "+הוספה" (הכפתור הירוק משמאל למעלה)

4. בחלונית שנפתחת יש ליצור אוטומציה שמבוססת על "פעילות מתוזמנת".
    (בדוגמא הבאה מדובר בפעילות מתוזמנת שתפעל 24 שעות לאחר התאריך שמופיע בשדה meeting_date
    במאפייני יישות מסוג 'פניות' ותפעל רק על פניות בסטטוסים "פולו-אפ" או "פגישה נקבעה":

    הגדרת פעילות מתוזמנת 24 שעות לאחר שדה מותאם אישית

5. ובסוף להגדיר את הפעולה שתתרחש מהרשימה בהמשך אותו חלון
    (שליחת מייל, שינוי סטטוס וכו') ולשמור כמובן.




(במידה ורוצים להוסיף אוטומציה שפועלת באופן מחזורי החל מתאריך מסויים - בשדה "מבוסס על תאריך" יש לבחור באפשרות של "תאריך ושעה מסויימים" ולקבוע אותם)