מה עושים אם התראות הדפדפן הפסיקו להופיע?

במערכת Kala מוצגות למשתמשים התראות דפדפן כאשר קורות פעולות עליהן חשוב שיקבלו התראה כגון: שיחות / הודעות / אימיילים / הזמנות / משימות ועוד.

במידה ונתקלתם בבעיה עם הצגת ההתראות בצעו את הפעולות הבאות:

1. ליד שורת הכתובת בדפדפן לחצו על המנעול, ובחלונית שנפתחת ודאו שהגדרת ה-Notifications היא "Allow"
2. ודאו שאתם גולשים לכתובת המאובטחת של המערכת שמתחילה ב-https ולא http
3. ודאו שאתם עובדים על דפדפן כרום בגרסה החדשה ביותר
4. אם כל זה לא עזר, רשמו לנו בקשת תמיכה עם הסבר לגבי ההתראות שאינן מוצגות