בחלונית תקשורת ופעילות חסר מידע

בכרטיס פניה / הזמנה / לקוח ישנה חלונית המציגה תקשורת ופעילות של אותו כרטיס (משימות / טלפונים / מיילים / הודעות ועוד).

כברירת מחדל על מנת למנוע עומס של פרטים בתצוגה, כל מידע התקשורת עם הלקוח מוצג עד 6 חודשים קודמים
להצגת מידע מעבר לתקופה זו יש לסמן את אפשרות "הצג מידע ישן" המופיעה בתוך חלונית תקשורת ופעילות מתחת לכותרת בצד שמאל.

שימו לב, החלונית מציגה מידע גם עבור כרטיסים דומים של אותו לקוח כדי שלא תפספסו כלום.
אם בכל זאת תרצו לראות מידע אך ורק עבור הכרטיס בו אתם צופים, יש לסמן את האפשרות "רק עבור הפניה" (כאשר בדף לקוח יהיה רשום לקוח במקום פניה)