כיצד מוסיפים מוצרים להזמנה?

בדף המציג את פרטי ההזמנה / הצעת מחיר, מופיעה רשימה של מוצרים המשוייכים אליה.

במידה ולא קיים אף מוצר, חלונית "הוספת מוצר להזמנה" תיפתח באופן אוטומטי.
ניתן לבטל אפשרות זו בדף "הגדרות" -> "ניהול מכירת מוצרים" -> "טופס הזמנה" -> "מנע פתיחה אוטומטית של חלונית טופס הוספת מוצר"

צעדים להוספת מוצר להזמנה:
  1. יש ללחוץ על הכפתור מוצר, המופיע בשני מקומות -
    • בראש הדף מצד שמאל.
    • ליד הכותרת של "מוצרים בהזמנה" מצד שמאל.
  2. בחלונית שנפתחה - "הוספת מוצר להזמנה" -
    • בשדה "בחר מוצר" נבחר את המוצר שנרצה להוסיף להזמנה.
    • בשדה "כמות" נזין את הכמות הדרושה.
    • בשדה "מחיר" יופיע מחיר המוצר שנבחר מהקטלוג, וניתן לעדכן אותו לפי הצורך.
    • בסיום נלחץ על "שמור".
  3. במידה ונרצה להוסיף מוצרים נוספים נחזור על התהליך.
    • על מנת לקצר את תהליך הזנת המוצרים, ניתן לסמן את "הוספת מוצר נוסף" לפני ביצוע השמירה וכך תיפתח חלונית "הוספת מוצר להזמנה" שוב, מיד לאחר שמירת המוצר.
 

 

קביעת סדר המוצרים בהזמנה (ובאימייל עם פרטי ההזמנה):

רשימת המוצרים המוזמנים מציגה את המוצרים באופן הבא:
- ראשונים יופיעו מוצרים המשוייכים למוצר מהקטלוג, ואחריהם יופיעו מוצרים ללא שיוך למוצר מהקטלוג.
- הסדר מושפע מעומק ומיקום הקטגוריה של המוצר בקטלוג 
ולאחר מכן הסדר מושפע גם לפי שדה "מיקום" של סוגי המוצרים, ושדה "מיקום" של המוצרים בקטלוג