כיצד נקבע סדר המוצרים בהזמנה (ובאימייל / מסמך עם רשימת המוצרים)?

המוצרים המופיעים בטופס ההזמנה ובאימיילים עם פרטי הזמנה מסודרים באופן אוטומטי ומושפעים ממספר הגדרות ונתונים:

1. ראשונים יופיעו מוצרים המשוייכים למוצר מהקטלוג, ואחריהם יופיעו מוצרים ללא שיוך למוצר מהקטלוג.
במידה וניתן להוסיף חבילות עם תת-מוצרים, הם יופיעו מיד לאחר השורה של מוצר האב.

2. לאחר מכן הסדר מושפע משדה "מיקום" ומהעומק ההיררכי של "קטגוריה" של המוצר בקטלוג (קטגוריה = הדף אליו משוייך המוצר בקטלוג)

3. לאחר מכן הסדר מושפע משדה "מיקום" של "סוגי המוצרים"

4. לאחר מכן הסדר מושפע משדה "מיקום" של "המוצרים בקטלוג"


ניתן לשנות את הסדר כך שיופיעו לפי סדר ההוספה (אחרון מטה) - על ידי הגדרת מערכת תואמת