הודעות וואטסאפ לא נשלחות/מגיעות למערכת - מה עושים?

שימו לב! במידה וניתן לשלוח אבל לא ניתן לקבל, פנו מיידית לצוות התמיכה של Kala. רק במידה ואינכם מצליחים לשלוח וגם לקבל, המשיכו בקריאת המדריך ובצעו את הפעולות לפי הסדר.
 

אחרי כל סעיף, נסו לשלוח / לקבל הודעה מהמערכת. במידה ועדיין יש בעיה, המשיכו לסעיף הבא.
לאחר שסידרתם את החיבור תוכלו אפילו לבצע שליחה חוזרת של הודעות שנכשלו.
1. בצעו רענון (עדיף CTRL + F5) בחלונית / טאב בו פתוח ה-whatsapp web
שימו לב! אין להשתמש בתוכנה של וואטסאפ , אלא רק על ידי גלישה בדפדן Chrome לכתובת: web.whatsapp.com.
 יש לוודא שתוסף ה-Wabox מותקן בדפדפן Chrome. (כאן אפשר להיכנס לתוספים של ה-Chrome). אם התוסף אינו מותקן ניתן להוריד אותו בקישור הבא.

2. יש לוודא שתוסף Wabox בדפדפן פעיל. בדרך כלל ניתן לראות אותו בשורה של הכתובת בצד שמאל או ימין  (אם לא, הוא יופיע בלחיצה על הכפתור בצורה של חתיכת פאזל ליד התפריט האפשרויות של שורת הכתובת).
במידה וצבעו של התוסף הוא אדום או שבלחיצה עליו מתקבלת השגיאה הזאת:
   

יש ללחוץ על "Enter your waboxapp API key" - בחלון שיפתח יש להזין את ה-API TOKEN

את ה- API TOKEN ניתן למצוא במערכת קאלה, ברשימת התוספים (תפריט עליון -> גלגל שיניים בצד שמאל -> תוספים), בלחיצה על התוסף של wabox ניתן לראות את "מפתח Token" (במידה והתוסף לא לחיץ יש להמשיך לקרוא מעבר לתמונה).



* הTOKEN מופיע גם בחשבון ה-Wabox שלכם בקישור הזה ניתן להיכנס לחשבון, תחת MY PHONES במאפיין "API Token" ולהעתיק אותו. אסור ללחוץ על כפתור "Regenerate" (זה ינתק מיד את החיבור ותצטרכו לבצע שוב את סעיף 2).
יש להזין את ה"API Token" שהעתקנו לחלון שנפתח בתחילת הסעיף (הגדרות התוסף בקאלה).
לאחר כל הזנה של TOKEN בתוסף של הכרום, יש לסגור את כל חלונות הדפדפן, להפעיל אותו מחדש לגלוש לאתר whatsapp webולסרוק מחדש את הטלפון ולדלג לסעיף 5. (טיפ: לחיצה על CTRL + SHIFT + T תגרום לפתיחה כל החלוניות שסגרתם).

3. סגרו את כל חלונות הדפדפן, הפעילו אותו מחדש וגלשו לאתר whatsapp web.

4. נתקו את ה-whatsapp web וחברו מחדש על ידי סריקת הברקוד.

5. יש לודא שחלונית ה- whatsapp web מחוברת למספר הטלפון הנכון.
שימו לב מאיזה מספר טלפון אתם מנסים לשלוח הודעה (המספר מופיע בחלונית שליחת הודעה משמאל למטה).
המספר הראשי מוגדר בתוסף הנמצא במערכת קאלה תחת הגדרות -> תוספים -> Waboxapp.
​יכול להיות שמוגדרים אצלכם במערכת מספרים נוספים עבור משתמשים מסויימים או תבניות מסויימות.
בכל מחשב ניתן לחבר רק טלפון אחד!

6. למחוק את העוגיות (Cookies) עבור הדומיין "web.whatsapp.com" על ידי הדבקת הכתובת הבאה בדפדפן: chrome://settings/cookies/detail?site=web.whatsapp.com&search=cookies (ב-Chrome בלבד).

7. במידה ולחצתם בחשבון Wabox שלכם על יצירת ערך TOKEN חדש (Regenerate Token) יש לבצע את הפעולות הרשומות בסעיף מספר 2.

8. לוודא שהוזנו פרטי אשראי בחשבון ה-Wabox שלכם.

יש להיכנס לאתר wabox ולבדוק האם יש כרטיס אשראי תקין (במידה ולא - תתקבל התראה בכניסה לחשבון).

9. ודאו שלא קיים חשבון wabox ישן שבו כבר מחובר המספר הרצוי.
אין אפשרות לחבר מספר אחד ביותר מחשבון אחד.
במידה ושיניתם חשבון wabox עליכם לשלוח אימייל לwabox או לפנות אליהם דרך האתר ולבקש מהם למחוק את החשבון הישן על מנת לנתק את המספר ממנו.


10. במידה ומדובר במחשב מרוחק, רצוי לבדוק שהוא לא נכנס למצב שינה.
במידה והמחשב נכנס למצב שינה, יש לשנות את ההגדרה הזו בהגדרות Windows:
כדי לשנות הגדרות של צריכת חשמל ושינה ב- Windows 10, עבור אל  התחל  ובחר הגדרות  > מערכת > צריכת חשמל ושינה > לבחור "אף פעם".



שליחה חוזרת של הודעות שנכשלו:
בתוך כרטיס היישות ניתן לראות משימה עבור כל הודעת טקסט שנכשלה ובה יופיע כפתור "שליחה חוזרת". לחיצה עליו תבצע נסיון שליחה של אותה ההודעה שוב.
בדף הבית של מערכת הניהול, במידה ומוצג אצלכם איזור של "משימות" - יש לבחור בטאב של "סכומים" ושם אפשר ללחוץ על "הודעת וואטספאפ יוצאת נכשלה" וזה יביא לרשימת הודעות שנכשלו. במסך הזה ניתן לסמן את ההודעות שרוצים לשלוח ולבחור באפשרות של "שליחה חוזרת".

עוד מתוך תקשורת עם לקוחות דרך המערכת

כיצד מגדירים שליחת אימייל / SMS / וואטסאפ באופן אוטומטי

על מנת לבצע פעולה אוטומטית של שליחת אימייל או הודעת טקסט, נגדיר תהליך אוטומטי. 1. בתפריט העליון...

שליחה חוזרת של הודעות טקסט (sms / whatsapp) שנכשלו

כאשר שולחים ממערכת Kala הודעות טקסט - SMS / WHATSAPP, הן יכולות להיכשל ממגוון סיבות כגון: קרדיט...

איך יוצרים תבנית להודעת טקסט / אימייל?

בתפריט הגדרות (צד שמאל למעלה) נעמוד על ובתפריט נבחר באפשרות "תבניות הודעות טקסט"....

איך שולחים אימייל?

ניתן לשלוח אימייל לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הרשימה באמצעות לחיצה על פעולת "שליחת...

עדכון גרסה של תוסף Waboxapp

מידי פעם יוצאת גרסה חדשה לתוסף המאפשר שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ דרך מערכת Kala. על מנת לעדכן את...

שמירת קבצים מהודעות whatsapp נכנסות במאגר הקבצים

קבצים המגיעים מהודעות וואטסאפ (תמונות / מסמכים) אינם נשמרים במאגר הקבצים מערכת אלא רק אצל הספק. עם...

מיפוי שיחות / הודעות טקסט נכנסות

על מנת להגדיר משתמש אחראי לטיפול בפניות הנוצרות משיחות טלפון / הודעות המגיעות אל טלפון מסויים (למשל...

איך שולחים סמס / הודעת whatsapp?

ניתן לשלוח הודעת טקסט מסוג SMS או Whatsapp לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הטופס באמצעות לחיצה על...

הגדרת הפניית אימייל מתיבת ג'ימייל לתוך קאלה

מה צריך פרטי גישה לחשבון ג'ימייל להכנס לחשבון להכנס לגלגל שיניים - הגדרות לבחור בטאב...

באזור התקשורת ופעילות מופיעים תיעודים על פניות / לקוחות / הזמנות אחרות

בחלונית התקשורת בכרטיס פניה / לקוח / הזמנה מופיעים נתונים גם מיישויות דומות - לקוחות / פניות /...

כיצד ניתן לחבר / להוסיף מספר וואטסאפ נוסף לשליחת / קבלת הודעות?

יש לחבר תוסף wabox במחשב נפרד (לא ניתן לחבר שני מכשירים באותו מחשב). להורדת התוסף לחץ כאן....

שימוש בשדה "מעוניין בדיוור"

בטופס פניה / לקוח ישנו שדה בשם "מעוניין בדיוור" אשר מופיע מתחת לכתובת האימייל (כאשר...

זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים

זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות,...

הגדרת ימים בשבוע ושעות בהם ישלחו הודעות טקסט / אימיילים

במידה ותרצו שהודעות / אימיילים הנשלחות מהמערכת לא יצאו בכל יום ושעה, אלא רק בזמנים מסויימים, ניתן...

הסבר על תהליך אישור תבניות הודעות וואטסאפ רשמי

לאחר שחיברנו לכם את תוסף ה-Whatsapp הרשמי ניתן להתחיל לאשר תבניות של הודעות. התבניות מאושרות עבור...

איך שולחים תפוצה של אימיילים או סמסים?

ניתן לשלוח מספר אימיילים וסמסים בבת אחת למספר פניות / לקוחות / הזמנות.

צפיה בהיסטוריית תקשורת

על מנת להסתיר את היסטוריית התקשרות של הזמנות דומות מאותו לקוח, יש לסמן בחלונית 'תקשורת...

מה עושים אם התראות הדפדפן הפסיקו להופיע?

במערכת Kala מוצגות למשתמשים התראות דפדפן כאשר קורות פעולות עליהן חשוב שיקבלו התראה כגון: שיחות /...

מה מופיע בעמודה "תאריך תקשורת אחרונה"?

ברשימות המציגות פניות, לקוחות והזמנות, מוצגת עמודה עם הכותרת ​"תאריך תקשורת אחרונה"....

כיצד להעביר מסמך בווטסאפ (למשל הצעת מחיר)

את ההצעת מחיר ניתן לשמור כקובץ HTML (או PDF במידה והתחברתם לשירות יצירת PDF) ואת הקישור לשלוח ללקוח...