לא ניתן לשלוח / לקבל הודעות וואטסאפ מהמערכת, מה עושים?

במידה וחיבור המערכת שלכם ל-Whatsapp אינו פעיל ואתם לא יכולים לקבל וגם לשלוח הודעות וואטסאפ, מפורטות פעולות שיש לבצע בהמשך.
במידה וניתן לשלוח אבל לא ניתן לקבל, פנו מיידית לצוות התמיכה של Kala.

אין להשתמש בתוכנה של Whatsapp Web, אלא רק בגלישה לכתובת: 
web.whatsapp.com
לאחר שסידרתם את החיבור ניתן לבצע שליחה חוזרת של הודעות שנכשלו

אחרי כל סעיף, נסו לשלוח / לקבל הודעה מהמערכת. במידה ועדיין יש בעיה, המשיכו לסעיף הבא בתור.

1. בצעו רענון (F5) בחלונית / טאב בו פתוח ה-whatsapp web

2. פתחו חלונית / טאב נוסף של ה-whatsapp webלחכות עד שקופצת הודעה עם כפתור "USE HERE", וכשמופיע לחצו עליו.

whatsapp use here

3. נתקו את ה-whatsapp web וחברו מחדש על ידי סריקת הברקוד.

4. סגרו את כל חלונות הדפדפן, הפעילו אותו מחדש וגלשו לאתר whatsapp web

5. יש לודא שחלונית ה- whatsapp web מחוברת למספר הטלפון הנכון.
שימו לב מאיזה מספר טלפון אתם מנסים לשלוח הודעה (המספר מופיע בחלונית שליחת הודעה משמאל למטה).
המספר הראשי מוגדר בתוסף הנמצא במערכת קאלה תחת הגדרות -> תוספים -> Waboxapp.
​יכול להיות שמוגדרים אצלכם במערכת מספרים נוספים עבור משתמשים מסויימים או תבניות מסויימות.
בכל מחשב ניתן לחבר רק טלפון אחד!

6. יש לוודא שתוסף Wabox בדפדפן פעיל

ניתן לראות אותו בשורה של הכתובת, אייקון של בועיות צ'אט בצבע ירוק.
במידה וצבעו של התוסף הוא אדום, יש ללחוץ על Validate ולהזין שם את ה-API TOKEN (מופיע בחשבון ה-Wabox, תחת MY PHONES).
לאחר מכן סגרו את כל חלונות הדפדפן, הפעילו אותו מחדש וגלשו לאתר whatsapp web (טיפ: לחיצה על CTRL + SHIFT + T תגרום לפתיחה כל החלוניות שסגרתם).

לוודא שאותו TOKEN מופיע גם ב:

  • בחשבון Wabox תחת My Phones, ליד מספר הטלפון המחובר בשדה בשם Hooks URL יש לשים את ערך ה-Token בפרמטר key, לדוגמא:
  • https://XXXX.kala-crm.co.il/whatsapp/event?key=#YOUR_TOKEN#
  • בתוסף קאלה - Waboxapp - יש להזין את ערך ה-Token בשדה Token. 

7. למחוק את העוגיות עבור הדומיין "web.whatsapp.com"

- קישור (לכרום בלבד):
chrome://settings/cookies/detail?site=web.whatsapp.com&search=cookies
- יש להעתיק את הקישור לשורת כתובת הדפדפן וללחוץ ENTER

8. במידה ולחצתם בחשבון Wabox שלכם על יצירת ערך TOKEN חדש (Regenerate Token) יש לבצע את הפעולות הרשומות בסעיף מספר שש.

9. לוודא שהוזנו פרטי אשראי בחשבון ה-Wabox שלכם

אם פרטי אשראי לא מעודכנים יש להיכנס לאתר wabox ולהזין פרטי אשראי חדשים.

10. לוודא שהמחשב שבו ה-Whatsapp Web פתוח לא נכנס למצב שינה
במידה והמחשב נכנס למצב שינה, יש לשנות את ההגדרה הזו בהגדרות Windows:
כדי לשנות הגדרות של צריכת חשמל ושינה ב- Windows 10, עבור אל התחל  ובחר הגדרות  > מערכת > צריכת חשמל ושינה > לבחור "אף פעם".
קישור למדריך קצר כאן


 

שליחה חוזרת של הודעות שנכשלו:

- בתוך כרטיס היישות ניתן לראות משימה עבור כל הודעת טקסט שנכשלה ובה יופיע כפתור "שליחה חוזרת". לחיצה עליו תבצע נסיון שליחה של אותה ההודעה שוב.
- בדף הבית של מערכת הניהול, במידה ומוצג אצלכם איזור של "משימות" - יש לבחור בטאב של "סכומים" ושם אפשר ללחוץ על "הודעת וואטספאפ יוצאת נכשלה" וזה יביא לרשימת הודעות שנכשלו. במסך הזה ניתן לסמן את ההודעות שרוצים לשלוח ולבחור באפשרות של "שליחה חוזרת".