לא ניתן לשלוח / לקבל הודעות וואטסאפ מהמערכת, מה עושים?

אלו הן הפעולות שיש לבצע כדי לחבר מחדש את האפשרות לקבל / לשלוח הודעות וואטסאפ במערכת Kala שלכם.
אחרי כל סעיף, במידה ועושים שינוי כלשהו, נסו לשלוח / לקבל הודעה מהמערכת. 

1. לוודא ש whatsapp web פתוח ומחובר לטלפון הנכון
- מספר הטלפון מוגדר בתוסף Wabox במערכת Kala.
- במידה וחוברו מספרים נוספים הם בדרך כלל יופיעו ברשימת משתמשי המערכת (תפריט עליון -> אייקון איש משמאל -> "משתמשים")

2. לפתוח טאב נוסף (חלונית) של 
whatsapp web
- לחכות עד שקופצת הודעה עם כפתור USE HERE.
- לחוץ עליו ואז לסגור את הטאב הקודם.

whatsapp use here

3. לנתק את ה whatsapp web דרך האפליקציה ולסרוק מחדש את הקוד

4. לעשות רפרש לטאב של ה whatsapp web

5. לוודא שהתוסף Wabox בדפדפן פעיל
- ניתן לראות אותו בשורה של הכתובת, אייקון של בועיות צ'אט בצבע ירוק

6. לסגור את כל חלונות הדפדפן, להפעילו מחדש ולהכנס ל whatsapp web

7. למחוק את העוגיות עבור הדומיין "web.whatsapp.com"
- קישור (לכרום בלבד):
chrome://settings/cookies/detail?site=web.whatsapp.com&search=cookies
- יש להעתיק את הקישור לשורת כתובת הדפדפן וללחוץ ENTER

8. לוודא שהחשבון שלכם לא חסום
- אם למשל פרטי אשראי לא מעודכנים יש להיכנס לאתר wabox ולהזין פרטי אשראי חדשים.