לא ניתן לשלוח / לקבל הודעות וואטסאפ מהמערכת, מה עושים?

אלו הן הפעולות שיש לבצע כדי לחבר מחדש את האפשרות לקבל / לשלוח הודעות וואטסאפ במערכת Kala שלכם.
אחרי כל סעיף, במידה ועושים שינוי כלשהו, נסו לשלוח / לקבל הודעה מהמערכת. במידה ועדיין יש בעיה, להמשיך לסעיף הבא בתור.

1. לוודא ש whatsapp web פתוח ומחובר למספר טלפון הנכון

2. לעשות רפרש (F5) בטאב של ה whatsapp web


3. אם חלונית ה whatsapp web מציגה טעינה ללא סוף מעל מספר דקות, ניתן לפתוח טאב נוסף של 
whatsapp web
- לחכות עד שקופצת הודעה עם כפתור USE HERE וללחוץ עליו

whatsapp use here

4. לנתק את ה whatsapp web דרך האפליקציה ולסרוק מחדש את הקוד

5. לוודא שהתוסף Wabox בדפדפן פעיל
- ניתן לראות אותו בשורה של הכתובת, אייקון של בועיות צ'אט בצבע ירוק
-
במידה וצבעו של התוסף הוא אדום, יש להכנס לחשבון Wabox ולבדוק תחת My phones מה הערך של ה API KEY ולוודא שהערך הזה מעודכן גם בתוסף Wabox בקאלה תחת תפריט "גלגל שיניים" -> תוספים -> לחיצה על תוסף Waboxapp. (הערך יופיע הכי למעלה בשדה "מפתח Token")

6. לסגור את כל חלונות הדפדפן, להפעילו מחדש ולהכנס ל whatsapp web

7. למחוק את העוגיות עבור הדומיין "web.whatsapp.com"
- קישור (לכרום בלבד):
chrome://settings/cookies/detail?site=web.whatsapp.com&search=cookies
- יש להעתיק את הקישור לשורת כתובת הדפדפן וללחוץ ENTER

8. לוודא שהחשבון שלכם לא חסום
- אם למשל פרטי אשראי לא מעודכנים יש להיכנס לאתר wabox ולהזין פרטי אשראי חדשים.