פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!
 ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין.
נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד.
החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

ניהול והנפקה של מסמכי הנהלת חשבונות + סליקת כרטיסי אשראי
התממשקות מלאה ליצירת מסמכי הנה"ח דרך iCount וביצוע חיובי אשראי דרך Pelecard.
יצירת מסמכי הנהלת חשבונות להזמנה, תוך שיוך המסמך למוצרים מוזמנים.
שליטה מלאה במרכיבי המסמך עם אפשרות שמירה לשם יצירת מסמך מאוחר יותר.
אפשרות שילוב עם פלאכארד לשם ביצוע חיוב אשראי לפני הנפקת קבלה או חשבונית / קבלה אשר שולמה באשראי.
מונע את הצורך בביקור במערכת חיצונית לשם הנפקת מסמכים או ביצוע חיוב.
Kala CRM - יצירת מסמכי הנהלת חשבונות מתוך המערכת

הגדרות טלפוניה מתקדמות לתוסף Voicecenter
אפשרות לקבוע לאן תועבר שיחה אשר מתקבלת אצל סוכן אחראי שאינו זמין / שלא עונה / ללא סוכן אחראי / מחוץ לשעות הפעילות.
שליטה על מוזיקה שתושמע בהמתנה, זמן הצילצול לפני מעבר לפעולה הבאה ומשך זמן שיחה מקסימלי.

התראות סמס נכנס
התראות בזמן אמת אודות הודעות סמס נכנסות למערכת.
הודעות אשר נשלחו מטלפון הקיים במערכת, ישלחו לאחראי לטיפול בלקוח זה.
במידה ואין אחראי או שהטלפון לא קיים, ההתראה תופיע לכל המשתמשים המחוברים.
Kala CRM - התראות בזמן אמת אודות הודעות סמס נכנסות למערכת.png

התראות שיחה בזמן אמת
אלו מכם אשר הטלפונייה שלהם מסופקת על ידי VoiceCenter, מוזמנים להנות מתמיכה בהתראות שיחה בזמן אמת.
שיחה נכנסת, שיחה יוצאת, שיחה הסתיימה, שיחה לא נענתה, תא קולי ועוד...

עדכון היסטוריית התקשרות בזמן אמת
מעתה כל עדכון התקשרות יבוא לידי ביטוי אצל כל המשתמשים המחוברים הצופים בכרטיס המושפע מהעדכון.
למשל בעת שיחה שהסתיימה או קבלת מענה לאימייל, ניתן יהיה לראות את העדכון מיידית באזור היסטוריית ההתקשרות.

אימיילים נכנסים
אפשרות מענה לאימיילים הנכנסים ישירות מתוך המערכת.
Kala CRM - התראות על אימיילים נכנסים בהיסטוריית ההתקשרות
אפשרות הגדרת קמפיין שיוגדר עבור פניות שנוצרו מאימיילים הנכנסים.
דוגמא למימוש: הגדרת קבלת אימיילים עבור מודעות דרושים לתוך המערכת, לשם התכתבות אוטומטית באימייל / סמס עם מועמדים

Kala CRM - ניתוב אימיילים נכנסים אל תוך המערכת

אפשרות ייבוא לידים לתוך כרטיס חבר
אפשרות זו זמינה אך ורק לאתרים אשר מוגדר להם שחברים הם בעלי הלידים.

שמירת סיבה לשינוי
אפשרות הגדרת סטטוסים המצריכים רישום סיבה. השימוש הנפוץ ביותר הוא רישום סיבת הביטול או חוסר עניין.
Kala CRM - בחירת סיבה לביטול בעת שינוי לסטטוס המצריך זאת
הסטטוסים המצריכים סיבה + האפשרויות המוצעות ניתנות לשליחה דרך:
הגדרות -> הגדרות CRM -> סיבות אפשריות לביטול.
יש להזין ערכים אפשריים מופרדים בנקודה-פסיק (;)
Kala CRM - אפשרות הגדרת סטטוסים המצריכים רישום סיבה - בנוסף ניתן לשלוט על הסיבות האפשרויות לביטול

אינטגרציה עם Zapier
לאלו מכם אשר אוהבים אוטומציה ברמה גבוהה, הוספנו תמיכה בשירות Zapier המאפשר מימוש אינטרגרציות עם כלים חיצוניים.
הטריגרים הניתנים להגדרה כיום הם יצירת קשר חדשה או כל טריגר של אוטומציה הניתן להגדרה.
כמו כן, ניתן להגדיר שפעולות בכלים חיצוניים יגרמו ליצירה של ליד אצלכם במערכת.
לפרטים נוספים והתנסות, לחצו כאן.
Kala CRM - אינטגרציה מלאה עם זאפייר Zapier
Kala CRM - התממשקות מלאה מול ממשק זאפיר לשם מימוש אינטגרציה עם שירותים חיצוניים


ניטור תיבות תא קולי
אפשרות קבלת הקלטות תא קולי ישירות לתוך המערכת + הקלטה לאימייל.
במידה ונמען ההודעה מחובר למערכת, תופיע לו התראת תא קולי חדשה הנראית כך:
Kala CRM - ניטור והתראות אודות הקלטות תא קולי חדשות

עדכון שפה באופן גורף
אפשרות עדכון גורף של שפת יצירות הקשר במערכות התומכות ביותר משפה אחת.
Kala CRM - אפשרות עדכון גורף של שפת יצירות הקשר במערכות התומכות ביותר משפה אחת.

הרשאות משתמשים מסוג "סוכן"
אפשרות לקבוע אם סוכנים יוכלו לבחור אחראי לביצוע או רק שיוך פניות לא משוייכות לעצמם.
אפשרות להגבלת מספר הפניות בסטטוס מסוג "חדש" או "לטיפול" לכל סוכן.
אפשרות לקבוע אם סוכנים יוכלו לערוך היסטוריית שינויים או לא באופן גורף.
אפשרות לקבוע אם סוכנים יוכלו לבצע שינויים במחירים או לא.
Kala CRM - קבע אותי כאחראי לטיפול.png


סוגי סטטוסים חדשים
הוספנו מספר סוגים אשר משמשים את הסטטוסים של יצירות הקשר בלבד ומטרתם לעזור להבין האם יצירת הקשר היתה רלוונטית מבחינת שיווק או לא.
סוגי הסטטוסים: לא רלוונטי, הועבר הלאה, משוכפל.
Kala CRM - סוגי סטטוסים חדשים


שיפור טופס ייבוא לידים למערכת
אפשרות לקבוע את שם הקמפיין ומקור הפניה בצורה ידנית אשר תשפיע על כל הרשומות המיובאות.
הצגת מידע זמין אודות העמודות השונות, שמותיהן ותאורן.
Kala CRM - שיפור טופס הייבוא לידים למערכת

שינויים כלליים נוספים
חנות פרונטאלית - אפשרויות מבצעי Upsale המאפשרים בחירת מתנה מתוך מגוון קבוע מראש, הנחות על רכישת כמויות ועוד.
ווידג'ט הוספה לעגלת הקניות - אפשרות קביעת מלאי כל מוצר בתור הערך העליון האפשרי להוספה לעגלה.
שיפור אנימציה בעת הוספה / הסרה של תוסף ממאגר התוספים.
שינויים בטופס הכניסה למערכת - מעתה ניתן להשתמש בכתובת האימייל במקום שם המשתמש.
ווידג'ט טופס הזמנה - אפשרות להגדרת חובת הרשמה כחבר בעת ביצוע ההזמנה.
כרטיס חבר - אפשרות העברת חבר לארכיון מתוך כרטיס החבר עצמו.
אפשרות בחירת הסתרה של מחירי ההזמנות במערכת הניהול.

ווידג'ט טפסים - שדה חדש מסוג "כן / לא"


ועוד הרבה שיפורים בנראות וידידותיות המערכת...

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות,...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד...