פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

גירסה 4.12

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת.
בנוסף הוספנו יכולת שמקלות על צורת העבודה, כמו עריכה, עדכון ומחיקה גורפים, בפניות, בלקוחות, בהזמנות ואף במשימות.
לאלו שממשים את ה-API שלנו לשים יצירת הזמנות - יש לכם חדשות טובות, מעכשיו אפשר יהיה לעשות זאת בצורה פשוטה ומהירה יותר.
  • אפשרות סימון שורות ברשימת הפניות / לקוחות / הזמנות לשם ביצוע עריכה או מחיקה של מספר כרטיסים בבת אחת.
  • רשימת משימות - אפשרות סימון גורף של משימות שבוצעו / לא בוצעו.
  • רשימת משימות - אפשרות סימון מספר משימות בבת אחת וסימון ביצוע או ביטול שלהן
  • הצגה של תאריך עדכון הסטטוס האחרון בתוצאות החיפוש + בתצוגת הפניות הדומות. (במקום תאריך התקשורת האחרונה שהיה עד כה)
  • אפשרות סינון לפי שדות מותאמים אישית מסוג תאריך.
  • אפשרות שיוך אחראי למשימות שנוצרות בעקבות תקשורת נכנסת לפי המשתמש האחרון אשר ביצע תקשורת יוצאת לפונה. (למשל אם לקוח מתקשר ולא נענה, תיווצר משימה של "שיחה שלא נענתה" לסוכן האחרון שניסה ליצור קשר או יצר קשר עם אותו לקוח).
  • אפשרות הגדרת אימייל לקבלת התראה על ביצוע / אי ביצוע משימה מסויימת.
  • דו"ח מערכתי חדש -  "התפלגות סטטוס פניות לפי חודש"
  • גם בשדות של בחירה מרובה של ערכים, ניתן מעכשיו להזין ידנית ערך שאינו קיים ולצרף אותו. (אחר...)
  • אפשרות ניהול תהליכים ושיוך סטטוס לתהליך.
  • רשימת הזמנות - אפשרות סינון לפי סוג סטטוס
  • שמירת מידע על חיפושים באתר - התעלמות מחיפושים המבוצעים על ידי אינדקס גוגל או בוטים נוספים
  • רשימת דו"חות - הוספת עמודת "הרשאות" המציגה מי יכול לגשת לאותו דו"ח.
  • שיפורים בדו"ח שיחות שלא נענו.
  • הודעות טקסט - אפשרות הגדרה לאיזה סוגיי ישויות ניתן יהיה לשלוח כל הודעה.
  • רשימת פניות - אפשרות סינון לפי פניות שהומרו להזמנות בלבד.
  • אפשרות שיוך ידני של הזמנה לפניה.
  • אפשרות הגדרת סוכנים בעלי גישה לצפיה במשימות וישויות אשר משוייכות לסוכנים אחרים.
  • ניהול הגדרות מאפיינים - אפשרות סגירה של כל קבוצות המאפיינים בבת אחת לשם עריכה נוחה יותר.
  • תבנית הצעת מחיר - הצגה של מספרים עם פסיק באלפים.
  • Kala E-Commerce API - אפשרות ביצוע קריאה מקוצרת אשר יודעת לייצר לקוח, הזמנה, מוצרים מוזמנים ותשלום בבת אחת.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות,...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד...