פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

גירסה 4.7

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול מלאי, משימות מתוזמנות / חוזרות, יכולות סינון וגרירה ביומן ומעבר לכך, ביצענו שיפורים רוחביים בממשק המשתמש ובהגדרות השונות של המערכת.
בנוסף ביצענו שיפורים משמעותיים מאוד בתשתית הדו"חות, על מנת לאפשר בעתיד הקרוב להטמיע יעולות סינון ופעולות ישירות מתוך הדו"ח. 

שיפורים במערך הדו"חות - 07/2018

  • השוואת מקורות לידים בחלוקה לפי סטטוסים, מול תקופה קודמת. דו"ח מערכתי חדש. (למשל כדי לבדוק כמה לידים ממקור מסויים נסגרו בהצלחה בשבוע האחרון, מול שבוע לפניו.)
  • אפשרות ביצוע שיחות ישירות מתוך דוחות המכילים מספר טלפון. (אם יש דוח קיים שהייתם רוצים שהטלפון בו יהפוך לקישור אשר מבצע שיחה בפועל, אתם מוזמנים לפנות אלינו.)
  • אפשרות ביצוע העברה בין מחסנים לדו"חות המציגים מוצרים הקיימים במלאי.
  • לוח עבודה - מעתה יוצגו גם ישויות בהמתנה ללא משימות ללא צורך בטעינתם בנפרד.
  • הגדרה חדשה: האם להציג כפתור הדפסה - כן / לא.
  • הגדרת חדשה: סינון לפי אחראי / סינון לפי סוג סטטוס. (יש לבקש מאיתנו לבצע התאמה של הדוח הרצויים לסינונים הרצויים.)

שיפורים ביומן אירועים - 07/2018

  • אפשרות סינון ישויות לפי סוג סטטוס. ניתן לשלוט על סוגי הסטטוסים שיוצגו בברירת המחדל דרך הגדרות תוסף היומן.
  • אפשרות הגדרות סינון לפי שדות מותאמים אישית של יצירות הקשר או ההזמנות.
  • אפשרות עדכון תאריך משימה או יישות על ידי גרירתה ליום אחר.
  • אפשרות הצגת אירועים בפורמט מותאם אישית המבוסס על דו"ח.
     

ריכוז יכולות חדשות - 07/2018

  • מודול הנחות - הנחת לקוח, הנחת הזמנה, הנחת מוצרים מוזמנים. ניתן לקבוע הנחה במספר קבוע או באחוזים. ההנחה תבוא לידי ביטוי בתצוגת ההזמנה ובתבנית אימייל המכילה את פרטי ההזמנה.
  • עדכון פרטי קמפיין ומקור של פניות - אוטומציה חדשה! מצויין לטיוב של נתונים בהתאם לפעולות או ערכים של פניות חדשות.
  • משימות מתוזמנות לעתיד או משימות החוזרות כל X זמן.
  • ניהול מלאי
    • תמיכה בתהליכי החזרת סחורה לספקים / שליחה וקליטה של מוצרים לתיקון.
    • תמיכה ביכולת עדכון מיקום במלאי ישירות מתוך דו"חות מותאמים אישית.

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2018

  • עדכון גורף - העלאת כמות הרשומות בעדכון גורף מ-500 ל-2000.
  • שליחה / קבלת אימייל עם קבצים מצורפים - שמות הקבצים ישמרו בשמם המקורי.
  • סידור טבלאות לפי עמודות של שדות מותאמים אישית - תמיכה בסידור לפי שדות תאריך או מספר.
  • עדכון סטטוס יגרום מעתה לעדכון הסטטוס בכל הטאבים הפתוחים של כל המשתמשים הצופים באותה יישות.
  • ניתוח אימיילים נכנסים - מעתה ניתן לנתח גם אימיילים בפורמט טקסט ולא רק HTML.

ריכוז הגדרות חדשות - 07/2018

  • קביעת אחראי אוטומטי ביצירת הזמנה חדשה המשוייכת ללקוח, לפי האחראי על הלקוח - כן/לא.
  • כמות הרשומות המוצגת בדף ניהול הראשי.
  • שדות בחירה המשפיעים על שדות בחירה אחרים - אפשרות הגדרה עצמאית למשתמשים עם הרשאת "מתקדם".
  • הרשאות סוכנים - אפשרויות חדשות רבות שנועדו להגבלת הגישה לסוכנים לחלקים השונים של המערכת. (פניות, לקוחות, משימות ועוד...)
  • התעלמות מהודעות סמס נכנסות - למספרים אשר הוגדרו להתעלם מהם בהגדרה הקיימת. (בנוסף לאי תיעוד שיחות נכנסות ממספרים אלו).
  • טפסי עדכון נתונים - אפשרות שליטה על כמות הימים עד שהקישור לעדכון יפוג ולא יהיה שמיש יותר.
  • טפסים בצד אתר המכילים שדות בחירה - אפשרות שמירת ערך השונה מהערך המוצג.
  • הגדרות חדשות בחלונית ייבוא לקוחות
    • אפשרות קביעה האם לשחזר רשומות קיימות שנמצאות בארכיון או להתעלם מהם.
    • אפשרות קביעה האם להוסיף תמיד או לדלג על קיימים.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון, תציג תיבת חיפוש חופשית. החיפוש יתבצע...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה - ניתן להגדיר שהתמונה תוצג ברקע, תמורכז, וקביעת גובהה....

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי השולח. אפשרות הגדרת שליחה מאת המשתמש המחובר בנוכחי (מנהל/סוכן...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס יצירת קשר. ניתן לנהל את הסקריפטים דרך התפריט הגדרות ובעת...