יצירת סטטוס חדש
- בתפריט הראשי נעמוד על 'פניות' (סמל הפעמון) ונלחץ על 'סטטוסים' למעבר לדף 'סטטוסים לפניות'- כעת ניתן לערוך אפשרויות שונות לאיפיון הסטטוס:

- בשדה 'כותרת' נקבע את השם הרצוי לסטטוס החדש
- בשדה 'צבע' נבחר את צבע הרקע של הסטטוס
- בשדה 'סוג' (ו/או בשדה 'תהליך' מתחתיו) ניתן ליצור תת-תחומים לרשימה.
- ניתן להוסיף תהליכים בלחיצה על הקישור ליד כפתור '+הוספת סטטוס פניות' - - בשדה 'מיקום' נקבע את הסדר הרצוי של הרשימה לטובת סדר אישי.
(כברירת מחדל, יופיע מס' עוקב והסטטוס ייתווסף לסוף הרשימה) - בשדה 'הנחיות' ניתן לרשום הערות לגבי אותו סטטוס
- בשדה 'קבוצות מאפיינים' (לבעלי הרשאות) ניתן לקבוע קבוצות שדות נתונים ספציפיים לצפייה ועדכון,
כך שרק הם יוצגו כאשר הפניה נמצאת בסטטוס זה. - בנוסף, תחת 'הגדר פעולות אפשריות' ניתן ליצור תת-תפריט של אפשרויות אליהם ניתן לעבור מסטטוס זה -
- על ידי לחיצה על כפתור '+שינוי סטטוס' ניתן להוסיף סטטוסים אליהם ניתן לעבור.
- בלחיצה על 'אפשרויות נוספות' ניתן להוסיף פעולות ידניות אחרות - שליחת מייל, יצירת משימה או יצירת הזמנה
שתופיע במקום הכותרת הכללית של הפעולה, וגם להוסיף הערות לגביה
- ניתן גם לשנות את סדר ההצגה או למחוק את הפעולה
בלחיצה וגרירה של הסימן הימני או בלחיצה על סמל הפח משמאל
- בסיום לא לשכוח ללחוץ 'שמור