כיצד ניתן לראות א תהסיבות לסגירת פניות ללא הצלחה?

1. יש לקבוע מראש באילו סטטוסים יש לבחור סיבה.

2. ניתן להגדיר רשימה של סיבות מוכנות מראש.

3. ברשימת פניות / הזמנות ישנה עמודה בשם "סיבה לשינוי הסטטוס" בה ניתן לראות את הסיבה שנבחרה בעת שינוי סטטוס הפניה / ההזמנה.
עמודה זו אינה מופיעה כברירת מחדל וצריך לבחור אותה באופן יזום (דרך אייקון "הצג/הסתר עמודות" משמאל או בלחיצה על הכפתור הימני בעכבר על כותרת של עמודה כלשהיא).

4. ניתן להוסיף דו"ח מערכתי בשם "התפלגות סיבות של פניות שנסגרו ללא הצלחה" שבו ניתן לראות את כמות השינויים לסטטוס מסוג "נסגר ללא הצלחה" בתקופה מסויימת.
הדו"ח מציג את כמות עדכוני הסטטוס שנעשו לסטטוס מסוג "נסגר ללא הצלחה" לפי פילוג הסיבה בתקופה מסויימת על פי תאריך ביצוע עדכון הסטטוס. במידה והפניה הומרה להזמנה, הדו"ח ישתמש בעדכון סטטוס ההזמנה.

עוד מתוך ניהול פניות (לידים) ולקוחות

טיפול בפניות (לידים)

בדף הניהול הראשי באזור של רשימת יצירת הקשר ניתן לראות את הפניות האחרונות שהתקבלו במערכת. כל משתמש...

ניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה

במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" /...

איך מוסיפים פניה ידנית?

ההסבר מדגים הוספת פניה חדשה באופן ידני במערכת Kala. באופן דומה ניתן להוסיף גם הזמנות ולקוחות.  

איך יוצרים משימה?

ניתן ליצור משימה עבור יצירת קשר / הזמנה / לקוח.

איך מבצעים עדכון גורף?

עדכון גורף מאפשר לנו לבחור מספר רשומות רלוונטיות, להגדיר ערכים רצויים ולעדכן את כולן בבת אחת.

איך מעבירים לארכיון?

מה ניתן להעביר לארכיון? יצירות קשר / הזמנות / לקוחות. בכל עת תוכלו לשחזר את המידע שעבר לארכיון....

איך משחזרים מהארכיון?

ההסבר מדגים שיחזור מהארכיון של יצירות קשר. באותה צורה בדיוק ניתן לשחזר גם ישוייות אחרות. יש ללחוץ...

איך משייכים פניה / הזמנה ללקוח קיים?

נלחץ על הכפתור "שיוך ללקוח" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. בשדה "שיוך ללקוח"...

איך ממירים פניה ללקוח?

1. בטופס פניה נלחץ על הכפתור "המרה לחבר" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. 2....

איך יוצרים הזמנה מתוך פניה?

נלחץ על הכפתור הזמנה שנמצא בראש המסך מצד שמאל. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר...

איך ליצור משימה כללית שאינה מבוססת על לקוח/הזמנה/פניה?

בתפריט הראשי נלחץ על משימות. בדף ריכוז משימות נלחץ על הכפתור . בחלונית "הוספת...

שימוש ב- Zapier ליצירת איש קשר בגוגל, בעת המרת יצירת קשר ללקוח בקאלה

בעזרת Zapier, ניתן לחבר את קאלה למעל 1000 אפליקציות. בשביל לעשות זאת, צריך חשבון Zapier פעיל. לאחר...

העברת נתונים מקאלה לאפליקציות אחרות בעזרת Zapier

בעזרת Zapier, ניתן להגדיר Zap אשר יודע לקבל נתונים מקאלה, איתם ניתן להשתמש לביצוע פעולות בשאר...