פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

גירסה 3.3

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב שיחות חכם, ניתוח אימיילים נכנסים ותהליכים אוטומטיים חדשים.
עם הפיצ'רים האחרונים שנוספו ניתן להטמיע תהליכים מורכבים בארגון, ולהקטין את הסיכוי לטעויות אנוש.

אפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

  • תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל.
  • תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד...
  • ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי הצלחת פעולות הפרסום והשיווק.
  • אפשרות תמיכה בכל שירות חדש בקלות, במהירות וביעילות.
  • שליטה נוחה על מקור הפניות המתועד.

נתב שיחות חכם - External IVR

התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים?
קאלה מספקת שירות נתב שיחות חכם, אשר יודע להפנות שיחות נכנסות ישירות לשלוחה של הסוכן המטפל האחרון אשר זמין כעת.
התנהגות נתב זו, מאפשרת טיפול רציף ואישי ובכך תורמת למתן שירות ללקוחות ברמה גבוהה.

טריגר אוטומציה חדש: כל המשימות בוצעו

כחלק מתהליכים רבים, מקובל להגדיר אוטומציות אשר מייצרות משימות לביצוע.
בשביל לגרום לזרימה של התהליך, הוספנו טריגר אוטומציה חדש אשר פועל ברגע שכל המשימות בוצעו.
את הטריגר ניתן לכוון לפעולה רק בסטטוסים מסויימים ורק עבור מוצרים מסוג מסויים.
דוגמא לשימוש:

  • אוטומציה 1: בעת שינוי פניה לסטטוס "יש לזכות" תיווצר משימה "לזכות את הלקוח"
  • אוטומציה 2: בעת סימון כל המשימות כבוצעו בסטטוס "לזכות את הלקוח", ישתנה סטטוס הפניה ל-"לקוח זוכה"

פעולת אוטומציה חדשה: הפיכת פניה ללקוח

כחלק מתהליך עסקי, מקובל להפוך פניה ללקוח (ועל ידי כך לשייך את כל הפניות הקיימות והעתידיות של אותו פונה לכרטיס הלקוח החדש שיווצר לו).
בכדי למנוע את הצורך בביצוע הפעולה באופן ידני, הוספנו אפשרות ביצוע הפעולה כחלק מתהליכי האוטומציה.
לדוגמא, ניתן להפוך אוטומטית פניה ללקוח בעת שינוי הסטטוס שלה ל-"נסגר בהצלחה"

תיעוד מענה באימייל בתוך מערכת ה-CRM

פיתחנו יכולת המאפשרת תקשורת דרך המייל אשר מתועדת במקביל במערכת CRM בכרטיס הפונה המתאים:

  • כאשר פונה מגיב על אימייל שקיבל מה-CRM, תשובתו נכנסת לתוך מערכת ה-CRM.
  • עותק מהפנייה מועברת למנהל המערכת ובמידה וישנו סוכן אחראי על אותו פונה, הוא יקבל העתק לאימייל שלו.
  • במידה והמנהל או הסוכן האחראי מגיבים על האימייל, התשובה תעבור דרך המערכת CRM ותתועד בתור אימייל יוצא.

שיפורים במנגנון האוטומציה

  • אפשרות שליחת סמס למספר יעדים בו זמנית.
  • אפשרות שליטה בסדר של התהליכים האוטומטים. חשוב כאשר תהליך מסויים יוצר מספר משימות וחשוב הסדר שלהן.
  • אפשרות שימוש בתוכן היישויות המקושרות בעת יצירת משימה או שליחת הודעת סמס. מאפשר יצירת משימות חכמות יותר, הכוללת מידע רלוונטי כגון:
    • יש ליצור קשר עם הלקוח "שם הלקוח" בין השעות 10:00 - 14:00
    • לבדוק עם הלקוח "שם הלקוח" לגבי שירות "שם שירות" אשר הוצע לו לאחרונה ב "תאריך תקשורת אחרונה"

יכולות סליקה והנהלת חשבונות

  • הוספת תמיכה בחלוקה לתשלומים בעת תשלום באשראי דרך האתר / מערכת ה-CRM.
  • הנפקת מסמך חשבונאי בצורה אוטומטית בעבור הזמנות אשר מבוצעות באתר.
    • אפשרות שליטה על סוג המסמך שיונפק (קבלה או חשבונית/קבלה)
    • אפשרות מניעת יצירת מסמך חשבונאי במקרה של בעיה בביצוע החיוב.
  • דו"ח מסמכי הנהלת חשבונות מובנה בתוך המערכת.

ריכוז עדכונים ושיפורים

  • בעריכת טופס - שדות עם ערכים יצבעו ברקע צהבהב על מנת להקל ויזואלית בצפייה.
  • שליטה האם ניתן לבחור סטטוסים בצורה ידנית במידה ואין תהליכים מוגדרים או לא.
  • תיעוד משך זמן פעילות בעת כניסת/יציאת משתמשים מהמערכת.
  • ייבוא לידים - זיהוי לידים קיימים גם לפי שדה טלפון נוסף.
  • אפשרות חיוג לשדה טלפון נוסף.
  • תמיכה בתוסף חדש לשליחת סמסים: InforU
  • יכולת הסתרה של שדות "מין" ו-"פרטי לקוח" בדף חבר.
  • יכולת הסתרה של שדה "צורת תשלום" בדף הזמנה / רשימת הזמנות.
  • שיפור מנגנון ייבוא חברים - אי חובת הזנה של תאריך יצירה.
  • שיפור משמעותי במהירות הטעינה של הדף יצירות קשר + דף הזמנות.
  • חשיפת API לביצוע / עדכון הזמנות + יצירה ועדכון של מוצרים מוזמנים.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות,...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד...