פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

גירסה 2.11

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

תזכורות מערכת אישיות אוטומטית אודות משימות שעברה שעת היעד שלהן
משתמשים המחוברים למערכת יקבלו התראה במידה והגיעה שעת יעד של משימה שעדיין לא בוצעה.

תמחור מוצרים
אפשרות הגדרת מבצעים לפי כמות מוצרים מוזמנת ממוצר מסויים.
אפשרות הגדרת מחירונים לסוגים שונים של לקוחות / חברי מועדון.
מוצר המכיל מבצעים יידע להציגם טרם הזמנתו.
Kala CRM - אפשרות הגדרת מבצעים לפי כמות מוצרים מוזמנת ממוצר מסויים

אפשרות זיהוי שם מתקשר עבור שיחות לא מזוהות
זיהוי שמות המתקשרים באמצעות Sync.me.
זיהוי מוצלח ב-95% מהמקרים.
Kala CRM - זיהוי שם מתקשר לפי טלפון בעזרת sync.me

אפשרות שליטה על כל הטקסטים המרכיבים את מערכת הניהול
מאפשר פרסונליזציה מלאה של המערכת. לדוגמא:
במערכת אחת הזמנות נקראות "פרוייקטים", בעוד במערכת אחרת הן נקראות "תורים".
במערכת אחת החברי מועדון נקראים "לקוחות" בעוד במערכת אחרת הם נקראים "מטופלים".
Kala CRM - אפשרות תרגום טקסטים של מערכת הניהול כולה. כולל התאמה לשפות נוספות

אפשרות דף מוצר מוזמן מתקדמות
אפשרות שיוך מוצר מוזמן לאחראי לביצוע.
שמירת היסטוריית ביצוע שינויים לכל מוצר מוזמן.
אפשרות הגדרת משימות למוצר מוזמן, תוך הגדרת אחראי לביצוע.
אפשרות פתיחת דף מוצר מוזמן בדף חדש בעומד בפני עצמו.

תמיכה בחבילות מוצרים
הוספה של מוצר המוגדר חבילה להזמנה, תגרום להוספה להזמנה של כל המוצרים המוגדרים באותה חבילה.
Kala CRM - אפשרות הגדרת חבילות מוצרים המכילות מוצרים אחרים ומחיר אחיד לכולם ביחד

תהליכים בין סטטוסים
אפשרות הגדרה של תהליכים הצפויים בכל סטטוס והגדרת סטטוס היעד בעת ביצוע כל אחד מהתהליכים.
בקרוב כל ביצוע תהליך יאפשר צפייה ועדכון של שדות המתאימים לתהליך המבוצע.
CRM - אפשרות הגדרת תהליכים בין סטטוסים של פניות או הזמנות


אפשרות הגדרה של קבוצות מאפייני מוצר אשר יופיעו רק בסטטוסים מסויימים
למשל קבוצת מאפיינים אשר מופיעה בהזמנה רק כשאר ההזמנה היא בסטטוס מתקדם.
Kala CRM - אפשרות הגדרת קבוצות מאפיינים אשר יופיעו לפי סטטוס מסויים של יצירת קשר,הזמנה או מוצר מוזמן

טלפונייה
התראה על שיחות נכנסות - הצגת מטפל אחראי של המתקשר הנוכחי.
התממשקות לטלפונייה RingCentral הכלל עולמית, לשם ביצוע שיחות יוצאות מהמערכת, המתועדות בצורה אוטומטית.


Kala CRM - Integration with Ring Central VOIP provider

אוטומציה
הוספת אפשרות הגדרת סטטוס מבוסס זמן על היישויות השונות: יצירות קשר, הזמנות או מוצרים מוזמנים.
Kala CRM - אפשרות הגדרה של פעולה שתקרה לאחר זמן מסויים שיישות מסויימת נשאר בסטטוס מסויים

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות...