פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

גירסה 5.7

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק מסנג'ר, תמיכה בחיובים אוטומטית של לקוחות בהוראות קבע (מס"ב) ותמיכה באפליקציות שמעוניינות להתבסס על נתונים מקאלה. בנוסף, טלפוניית ipracticom התקדמו עם המימוש בצד שלהם ויש כעת תמיכה מורחבת יותר הכוללת התראות, ביצוע שיחות, תיעוד משך זמן שיחה והשמעת הקלטות.

תמיכה בקבלה ותגובה על הודעות פייסבוק מסנג'ר

  • קבלת הודעות שנשלחו לדף העסקי דרך הפייסבוק מסנג'ר לתוך מערכת קאלה, עם אפשרות תגובה חזרה בפייסבוק מבלי לצאת מקאלה.
  • גם הודעות יוצאות אשר נשלחו דרך הפייסבוק ייתועדו בקאלה בצורה אוטומטית.
  • אפשרות שליחת תגובה אוטומטית הכוללת את שם הפונה. (חשוב מאוד לשמירה על מהירות זמן תגובה בפייסבוק)
  • דו"ח המציג את ההתכתבויות בצורה ויזואלית נוחה וברורה בסגנון שיחה בוואטסאפ
  • מתוכנן להמשך: פניה ללקוחות בתור שם המשתמש המגיב ותמונתו ולאו דווקא בשם הדף.

תמיכה בהוראות קבע - מס"ב

  • אפשרות הגדרת צורת תשלום מסוג מס"ב (מרכז סליקה בנקאי)
  • שילוב עם תוסף החיובים האוטומטי אשר מחשב סכומים לחיוב לפי תקופות שימוש ומייצר טיוטות של חשבוניות/קבלה לחיוב
  • ממשק המציג את רשימת המסמכים שנוצרו עם אפשרות ייצוא לקובץ מס"ב
  • אפשרות הנפקה של כל החשבוניות/קבלה בבת אחת (ושליחתם לכל לקוח במייל בצורה אוטומטית)

שיפור משמעותי בהתממשקות עם טלפונייה של iPracticom

  • ביצוע שיחות click2call ישירות מתוך המערכת
  • התראות על שיחות נכנסות (כולל זיהוי שם, נושא פניה אחרון ואחראי)
  • תיעוד משך זמן שיחה ושלוחה שביצעה את השיחה
  • השמעת הקלטות מתוך תיעוד היסטוריית ההתקשרות

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2019

  • מימוש אפליקציה המבוססת על קאלה. (חשיפה של יכולות API, הכוונה וליווי צוותי פיתוח)
  • אוטומציה של עדכון סטטוס מוצר מוזמן - אפשרות הגבלה למוצר אב של המוצר שהפעיל את הטריגר, או הגבלה לבנים של אותו מוצר.
  • דו"ח תקשורת משופר - מציג גם תקשורת על יישויות בארכיון, נתונים על תקשורת מעוקבת ויכולת לבצע שיחה ישירות מתוך הדוח.
  • אפשרות חסימת האפשרות עדכון אחראי על משימות למשתמשים עם הרשאת סוכן
  • אפשרות תגובה מהירה מתוך רשימת המשימות בכרטיס יישות על משימות הדורשות מענה
  • אפשרות הגדרת כפתור מרחף קבוע על המסך עם שליטה על המיקום. (ווידג'ט כפתור)
  • שיפור תצוגת הדפסה של כרטיס פניה או הזמנה.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול...